ابداع سیستم رباتیکی با قابلیت پخت 300 پیتزا در ساعت

نمایشگاه نوآوریهای تکنولوژی موسوم به CES 2020 در فاصله 10- 7 ژانویه (21 – 19دی ماه) سال جاری در لاس وگاس ایالت نوادا برگزار خواهد شد. در میان 3500 شرکت کننده حاضر در این دوره یک ربات پیتزازن ساخت شرکت فناوری مواد غذایی “پیک نیک” نیز به چشم می خورد. این سیستم مونتاژ مواد غذایی […]

نمایشگاه نوآوریهای تکنولوژی موسوم به CES 2020 در فاصله 10- 7 ژانویه (21 – 19دی ماه) سال جاری در لاس وگاس ایالت نوادا برگزار خواهد شد. در میان 3500 شرکت کننده حاضر در این دوره یک ربات پیتزازن ساخت شرکت فناوری مواد غذایی “پیک نیک” نیز به چشم می خورد. این سیستم مونتاژ مواد غذایی قابلیت پخت 300 پیتزا با قطر 12 اینچ را در هر ساعت دارد . برای اولین بار از ربات پیتزا زن حرفه ای طی ماه اکتبر در ورزشگاه “T-Mobile Park” سیاتل رونمایی شد.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، نمایشگاه بین المللی الکترونیک مصرفی (CES) ،  40 سال قدمت دارد و هر سال پذیرای نوآوریهای طراحان ، تولیدکنندگان ، تامین کنندگان بخش سخت افزاری فناوری  و سیستم انتقال فناوری اطلاعات می باشد. اهمیت نمایشگاه CES به حدی است که کارشناسان آن را نماینده صنعت 280 میلیارد دلاری تجهیزات الکترونیکی آمریکا می دانند. پشتیبانی انجمن تجهیزات الکترونیکی مصرف کنندگان و انجمن تجاری فناوری و تولید به این رویداد تجاری اعتبار بخشیده است. در بخشی از این نمایشگاه 250 جلسه با شرکت 150 هزار شرکت کننده از 140 کشور جهان برگزار می گردد. طی سی سال گذشته این اولین بار است که شرکت اپل نیز جزو حاضران در  CES است. بازدیدکنندگان این نمایشگاه باید مجوز ورود داشته باشد به عبارتی بازدید برای عموم آزاد نیست. در مشخصات ذکر شده برای ربات ساخت شرکت پیک نیک آمده که این سیستم از فناوری یادگیری عمیق برای انجام وظایف و تنظیمات بهره می برد. با توجه به جای کمی که اشغال می کند امکان تولید حجم بالای پیتزاهای سفارشی را در آشپزخانه ها ، رستورانها ی زنجیره ای و … فراهم خواهد کرد. بعلاوه این دستگاه برای پخت انواع مواد غذایی از جمله نان ذرت ، گندم و جو قابل تنظیم می باشد. در هر صورت باید منتظر ماند و دید میزان استقبال از این پیتزا زن حرفه ای تا چه حدی خواهد بود؟ جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال