انویدیا، قابلیت اورکلاک کردن را به کارت های گرافیک Mobile باز خواهد گرداند!

بعد از اینکه انویدیا، در آخرین بروزرسانی جدیدی که برای کارت های گرافیک Mobile خود عرضه نمود، قابلیت اورکلاک کردن کارت های سری GTX-900M را از آن ها حذف کرد، با طیف وسیعی از اعتراضات کاربران رو به رو شد و حالا، این شرکت قصد دارد تا این موضوع را به صورت سابق کند. قرار است […]

بعد از اینکه انویدیا، در آخرین بروزرسانی جدیدی که برای کارت های گرافیک Mobile خود عرضه نمود، قابلیت اورکلاک کردن کارت های سری GTX-900M را از آن ها حذف کرد، با طیف وسیعی از اعتراضات کاربران رو به رو شد و حالا، این شرکت قصد دارد تا این موضوع را به صورت سابق کند.

قرار است در آپدیت جدیدی که توسط انویدیا و در ماه مارس عرضه می شود، این قابلیت، مجددا فعال شود و کاربران بتوانند کارت های خود را مجددا اورکلاک کنند. افرادی که به منظور انجام بازی های رایانه ای قصد دارند تا کارت گرافیک خود را همین حالا اورکلاک کنند، به گفته ی انویدیا می توانند از درایور قبلی GeForce 344.75 استفاده کنند.

به نظر می رسد شکایات کاربران در رابطه با این موضوع، به قدری بوده است که انویدیا باعث شده است تا سریعا به این موضوع واکنش نشان دهد. البته هیچ توضیحی هم از سوی انویدیا برای انجام این کار داده نشده است.

نظر شما در این مورد چیست؟ چرا انویدیا این قابلیت را غیر فعال کرده بود؟ به نظر شما حقایقی پشت این موضوع وجود دارد که از آن بی خبر هستیم…؟!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال