گوشی گلکسی C5 Pro در پایگاه داده Zauba رویت شد

در مهرماه سال جاری بود که شایعاتی مبنی بر معرفی دو گوشی گلکسی C5 و C7 Pro توسط سامسونگ به گوش می‌رسید و حالا یکی از این دو گوشی در پایگاه داده‌های Zauba دیده شده‌ است. براساس اطلاعات منتشر شده دو مدل از گوشی‌ سامسونگ با شماره ساخت SM-C5010 وارد کشور هند شده‌اند و این‌ وب‌سایت نیز […]

در مهرماه سال جاری بود که شایعاتی مبنی بر معرفی دو گوشی گلکسی C5 و C7 Pro توسط سامسونگ به گوش می‌رسید و حالا یکی از این دو گوشی در پایگاه داده‌های Zauba دیده شده‌ است. براساس اطلاعات منتشر شده دو مدل از گوشی‌ سامسونگ با شماره ساخت SM-C5010 وارد کشور هند شده‌اند و این‌ وب‌سایت نیز آن‌ها را ثبت کرده است.

فعلا مشخص نیست که سامسونگ چه قیمتی را برای این گوشی در نظر گرفته و لیست منتشر شده نیز قیمت مخصوص خرده‌فروشان را قرار نداده است. اما در این پایگاه، سامسونگ قیمت 300 دلاری را برای این گوشی انتخاب کرده است. هفته‌ی گذشته وب‌سایت چینی weibo برخی از مشخصه‌های فنی این گوشی را فاش کرد که براساس آن، گوشی C5 Pro سامسونگ دارای چیپست اسنپ‌دراگون 626 خواهد بود. این چیپست نسخه‌ی به‌روز شده‌ی اسنپ‌دراگون 625 بوده که حدودا 10 درصد عملکرد بهتری را از خود نشان می‌دهد و از پردازنده‌ای هشت‌ هسته‌ای و تراشه‌ی گرافیکی Adreno 506 بهره می‌برد. انتظار می‌رود سامسونگ این دو گوشی را طی ماه جاری به صورت رسمی معرفی کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال