شایعات از معرفی گلکسی C5 Pro و C7 Pro سامسونگ در ماه آینده خبر می‌دهند

اگر شایعاتی که امروز در وب‌سایت Weibo چین منتشر شدند را باور کنیم، باید منتظر دو گوشی‌هوشمند C5 Pro و C7 Pro در ماه آینده باشیم. گزارش جدید منتشر شده نشان می‌دهد که سامسونگ دو میان‌رده‌ی جدید خود را تا اواخر ماه آینده به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. علاوه‌براین، در گزارش منتشر شده برخی […]

اگر شایعاتی که امروز در وب‌سایت Weibo چین منتشر شدند را باور کنیم، باید منتظر دو گوشی‌هوشمند C5 Pro و C7 Pro در ماه آینده باشیم. گزارش جدید منتشر شده نشان می‌دهد که سامسونگ دو میان‌رده‌ی جدید خود را تا اواخر ماه آینده به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. علاوه‌براین، در گزارش منتشر شده برخی از مشخصه‌های فنی گوشی نیز آمده است.

همان‌طور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، گوشی گلکسی C5 Pro دارای شماره ساخت SM-C5010 خواهد بود و به چیپست اسنپ‌دراگون 625 مجهز خواهد شد. برادر بزرگ‌تر این گوشی، شماره ساخت SM-C7010 را با خود یدک می‌کشد و چیپست اسنپ‌دراگون 626 را با خود حمل خواهد کرد. این گوشی در ماه گذشته نیز در وب‌سایت گمرک کشور هند ثبت شده بود. فعلا باید منتظر اطلاعات بیشتر از این دو باشیم چرا که هنوز مشخصه‌های این دو گوشی به طور کامل فاش نشده است.

شایعات از معرفی گلکسی C5 Pro و C7 Pro سامسونگ در ماه آینده خبر می‌دهند

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال