اپلیکیشن جدید TomTom می تواند شما را از دوربین های کنترل سرعت آگاه کند!

امروز TomTom نرم افزار جدیدی را با نام Speed Cameras معرفی کرد که می تواند شما را در حین رانندگی، از وجود دوربین های کنترل سرعت با خبر کند و اگر سهوا سرعت شما بیشتر از حد مجاز شد، به این دوربین ها توجه کنید تا جریمه نشوید. در حال حاضر این نرم افزار با […]

امروز TomTom نرم افزار جدیدی را با نام Speed Cameras معرفی کرد که می تواند شما را در حین رانندگی، از وجود دوربین های کنترل سرعت با خبر کند و اگر سهوا سرعت شما بیشتر از حد مجاز شد، به این دوربین ها توجه کنید تا جریمه نشوید.

در حال حاضر این نرم افزار با پوشش کامل شرکت TomTom در حال ارائه شدن می باشد و در آن، از دوربین هایی استفاده شده است که به صورت ثابت و در محل های مشخصی قرار گرفته اند. همچنین این شرکت، یک سیستم خاص را برای افزایش دقت نرم افزار، در آن تعبیه کرده است. در حال حاضر، 3.4 میلیون کاربر در حال استفاده از این نرم افزار هستند که نشان می دهد تا این لحظه، این نرم افزار موفق ظاهر شده است.

نرم افزار Speed Cameras که به مدت 3 ماه، به صورت رایگان عرضه می شود، هر دقیقه بروزرسانی جدیدی را دریافت می کند تا شما هیچ گاه از محل دوربین های جدید بی خبر نباشید!

یکی از مدیران ارشد TomTom، آقای Corinne Vigreux در رابطه با این نرم افزار جدید، اینگونه توضیح داده است :

“ما معتقدیم که سفر کردن بسیار لذت بخش تر می شود هنگامی که شما بدانید در کدام قسمت ها دوربین های کنترل سرعت قرار گرفته اند. کاربران سیستم عامل اندروید می توانند با استفاده از نرم افزار جدید ما که Speed Cameras نام دارد، با خیالی آسوده تر در خیابان ها حرکت کنند و نگران افزایش سرعت خود و جریمه شدن توسط دوربین های کنترل سرعت نباشند.”

نرم افزار Speed Cameras شرکت TomTom را هم اکنون می توانید از فروشگاه گوگل دریافت کرده و به مدت 3 ماه، به صورت رایگان از آن استفاده کنید و پس از آن، ماهیانه 2 یورو یا سالانه 15.5 یورو جهت استفاده از نرم افزار پرداخت کنید.

لینک کوتاه | منبع : Pocket-Lint

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال