TomTom Golfer، ساعت هوشمند برای گلف بازان

در این روزها، ساعت های هوشمند بسیار زیادی تولید شده است و تعداد آنها نیز همواره در حال افزایش است که می تواند شما را در انجام کارهای مختل کمک کند اما اگر شما نیز کار خاصی همچون ورزش گلف انجام می دهید، بسیار خوش شانس هستید، چرا که TomTom ساعت هوشمند جدید خود را این […]

در این روزها، ساعت های هوشمند بسیار زیادی تولید شده است و تعداد آنها نیز همواره در حال افزایش است که می تواند شما را در انجام کارهای مختل کمک کند اما اگر شما نیز کار خاصی همچون ورزش گلف انجام می دهید، بسیار خوش شانس هستید، چرا که TomTom ساعت هوشمند جدید خود را این بار برای گلف بازان معرفی کرده است.

ساعت هوشمند TomTom Golfer طراحی چندان خلاقانه ای ندارد اما می تواند به گلف بازان کمک زیادی کند. این ساعت هوشمند دارای 34000 زمین گلف است که البته هر روز به روز می شود و گلف بازان می توانند زمان مورد نظر خود را از میان آنها برای دقت بیشتر در کار خود انتخاب کنند. همچنین قابلیت های مختلفی مثل دنبال کردن امتیازات و مسافت توپ از پرچم در این ساعت هوشمند گنجانده شده است.

TomTom Golfer صفحه ای با وضوح تصویر 168×144 دارد و وزن آن 53 گرم است. همچنین، این ساعت به صورت ضد آب طراحی شده است تا گلف بازان به هنگامی بارندگی مشکلی نداشته باشند.

هم اکنون ساعت هوشمند TomTom Golfer در حال عرضه شدن با قیمت 199 یورو، 325 دلار می باشد.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال