اپل iMac با صفحه نمایش 5K رسما معرفی شد

اپل نسخه ی جدیدی از سری آی مک با صفحه نمایش 5K را رسما معرفی کرد. اصلی ترین ویژگی این دستگاه صفحه نمایش 27 اینچی با رزلوشن غیرقابل باور 5120 در 2880 پیکسل است. این صفحه نمایش حدود 14.7 میلیون پیکسل را در خود جای داده است. این میزان 67 درصد بیشتر از پیکسل هایی […]

اپل نسخه ی جدیدی از سری آی مک با صفحه نمایش 5K را رسما معرفی کرد. اصلی ترین ویژگی این دستگاه صفحه نمایش 27 اینچی با رزلوشن غیرقابل باور 5120 در 2880 پیکسل است. این صفحه نمایش حدود 14.7 میلیون پیکسل را در خود جای داده است. این میزان 67 درصد بیشتر از پیکسل هایی است که صفحه نمایش مشابه 4K دارد.

نسخه ی پایین رده ی این سری از آی مک دارای پردازنده ی 3.5 گیگاهرتزی اینتل و پنج هسته است. از دیگر ویژگی های این دسکتاپ می توان به 8 گیگابایت حافظه ی رم، پردازنده ی گرافیکی AMD Radeon R9 M290X با 2 گیگا بایت حافظه ی GDDR5 و یک ترابایت حافظه ی داخلی پر سرعت اشاره کرد. قیمت پایه ی این دسکتاپ از 2500 دلار آغاز می شود.

نسخه ی دیگری که ویژگی های بالاتری ارائه می دهد به پردازنده ی 7 هسته با کلاک 4 گیگا هرتز مجهز است. از دیگر ویژگی های این دسکتاپ رده بالا می توان به 32 گیگابایت حافظه ی رم، پردازنده ی گرافیکی AMD Radeon R9 M295X با 4 گیگابایت حافظه ی GDDR5، 3 ترابایت حافظه ی داخلی پر سرعت و قیمتی سرسام آور اشاراه کرد!

همه ی این سخت افزار ها در قالب طراحی نسل قبل آی مک ها جای خواهند گرفت. تنها تفاوت در طراحی این نسل نازک تر شدن گوشه های صفحه نمایش است.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال