اینبار با یک چتر پوشیدنی آشنا شوید!

طراحان آمریکایی نسل جدیدی از چتر پوشیدنی را طراحی کرده‌اند که دید فرد را مختل نکرده و امکان استفاده از تلفن همراه را در زیر چتر فراهم می‌کند. وزن نسل جدید چتر پوشیدنی 1.1 کیلوگرم می باشد و دارای یک بند است که بدور کمر بسته شده و مانند کوله‌پشتی پوشیده می‌شود. با فشار دادن […]

طراحان آمریکایی نسل جدیدی از چتر پوشیدنی را طراحی کرده‌اند که دید فرد را مختل نکرده و امکان استفاده از تلفن همراه را در زیر چتر فراهم می‌کند. وزن نسل جدید چتر پوشیدنی 1.1 کیلوگرم می باشد و دارای یک بند است که بدور کمر بسته شده و مانند کوله‌پشتی پوشیده می‌شود.
با فشار دادن یک دکمه،‌ چتر باز یا جمع می‌شود؛ همچنین دسته‌ای برای چتر در نظر گرفته شده است که امکان استفاده از آن را بصورت معمولی فراهم می‌کند.
چتر پوشیدنی Nubrella می‌تواند در برابر بادهایی با سرعت 64 کیلومتر در ساعت مقاومت کند؛ این چتر برای کارگران، عکاسان، دوچرخه‌سواران، استفاده‌کنندگان از ویلچر کاربرد دارد.
بسیاری از کاربران مدل اولیه چتر پوشیدنی Nubrella از مشکلاتی مانند اختلال در دید ناشی از بخار کردن درون چتر و تداخل در استفاده از تلفن همراه شکایت داشتند و محققان تلاش کرده‌اند که در بازطراحی چتر، این معایب را رفع کنند.
پوشش پلاستیکی بصورت کامل روی صورت کاربر را نپوشانده، درنتیجه بخار باعث مختل شدن دید نشده و فرد براحتی می‌تواند از تلفن همراه در زیر چتر استفاده کند.
نسل جدید چتر پوشیدنی به قیمت 49 دلار و نمونه دارای مواد مقاوم در برابر پرتو فرابنفش به قیمت 55 دلار از آوریل 2015 به بازار عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال