چتری که با فشار هوا شما را از باران حافظت می کند!

گروهی از طراحان چینی چتری را با نام Air Umbrella طراحی کرده اند که با فشار هوا کار می کند، این چتر با جایگزین کردن پوشش چتر با هوا شما را از باران محافظت می کند. مخترعین این محصول تا کنون درخواست هایی را به ارزش 17000 دلار دریافت کرده اند تا این محصول را […]

گروهی از طراحان چینی چتری را با نام Air Umbrella طراحی کرده اند که با فشار هوا کار می کند، این چتر با جایگزین کردن پوشش چتر با هوا شما را از باران محافظت می کند.

مخترعین این محصول تا کنون درخواست هایی را به ارزش 17000 دلار دریافت کرده اند تا این محصول را به تولید انبود برسانند در حالی که هدف آنها تنها 10 هزار دلار بوده است. 9 روز از این کمپین برای تقاضای تولید انبوه محصول باقی مانده اما چون موج عظیمی از افراد مشتاقند تا از این چترها را داشته باشند به احتمال زیاد این ایده تجاری خواهد شد.

سه نسخه از Air Umbrella تولید خواهد شد. کوچکترین محصول که برای بانوان طراحی می شود 30 سانتی متر طول و نیم کیلوگرم وزن خواهد داشت و 15 دقیقه عمر باتری دارد. نسخه ی دیگر 50 سانتی متر طول، 800 گرم وزن و 30 دقیقه عمر باتری خواهد داشت که هر دوی این نسخه ها سایز ثابت دارند. آخرین نسخه طولی قابل تغییر از 50 تا 80 سانتی متر خواهد داشت که حدود 850 گرم وزن و 30 دقیقه عمر باتری دارد.

آیا شما هم تمایل دارید یک چتر نامرئی داشته باشید؟

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال