این گلدان می‌تواند گوشی‌هوشمند شما را شارژ کند

در طول سال‎های گذشته ما با روش‎های بی‎همتایی برای شارژ گوشی هوشمند خود روبرو شده‎ایم، ولی اگر به دنبال این هستید که سهم خود را در محیط زیست ایفا کرده‎ باشید، ممکن است به یکی از پروژه‎های شرکت Indiegogo علاقه داشته باشید که در رابطه با گلدانی به اسم Bioo Lite است، هدفی که این […]

در طول سال‎های گذشته ما با روش‎های بی‎همتایی برای شارژ گوشی هوشمند خود روبرو شده‎ایم، ولی اگر به دنبال این هستید که سهم خود را در محیط زیست ایفا کرده‎ باشید، ممکن است به یکی از پروژه‎های شرکت Indiegogo علاقه داشته باشید که در رابطه با گلدانی به اسم Bioo Lite است، هدفی که این شرکت دارد این است که این گلدان علاوه بر جا دادن یک گیاه در همان حین قادر به شارژ کردن گوشی شما باشد.

حالا شما شاید در این فکر باشید که این محصول در عمل گلدانی است که وظیفه‎ی یک باتری هم دارد، ولی حقیقت این است که این گلدان منظور فراهم‎سازی انرژی لازم برای شارژ یک گوشی، این انرژی را از فرآیند فتوسنتز گیاه می‎گیرد. سازندگان این محصول هم‎چنین ادعا می‎کنند که ابزار به کار برده شده در این گلدان به گیاه اصلا آسیبی وارد نخواهند کرد.

آن‎ها می‎گویند “این ماده با یا بدون Bioo تولید می‎شود، چنین چیزی به سادگی قسمتی از فرآیند ضروری فتوسنتز است که هر گیاهی از آن برای زنده بودن خود استفاده می‎کند. به این طریق، ما این اجبار را به گیاه وارد نمی‎کنیم که جدا از چیزی که همیشه می‎سازد، چیزی بسازد. این محصول به هیچ طریقی به گیاه آسیب وارد نمی‎کند، نه از جنبه‎ی فن‎آوری نه فرآیند به کار برده شده و بنابراین محیط زیست نیز از به‎کارگیری این فن‎آوری تحول‎برانگیز بسیار سود خواهد برد.”

فعلا ما نمی‎توانیم از میزان موثر بودن این روش برای شارژ صحبت کنیم، یا اینکه تنها با ایده‎ی مبتکرانه‎ای روی کاغذ روبرو هستیم تا زندگی واقعی بهتر به نظر آید، ولی اگر شما فکر می‎کنید این پروژه مزیت‎هایی در خود دارد، به صفحه‎ی مربوط به آن در وب‎سایت شرکت مذکور بروید و حمایت مالی خود را از آن نشان دهید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال