با لومیا 930 و چاقو نینجا فروت بازی کنید!

تا کنون شاید شایعه ی صفحه نمایش آیفون 6 که قرار است با یاقوت کبود پوشیده شود را شنیده باشید، گفته می شود این صفحه نمایش ها در برابر هر گونه ضربه ای مقاومند حتی می توان با ماشین از روی آنها رد شد. به نظر می رسد نوکیا لومیا 930 روی این شایعات را […]

تا کنون شاید شایعه ی صفحه نمایش آیفون 6 که قرار است با یاقوت کبود پوشیده شود را شنیده باشید، گفته می شود این صفحه نمایش ها در برابر هر گونه ضربه ای مقاومند حتی می توان با ماشین از روی آنها رد شد. به نظر می رسد نوکیا لومیا 930 روی این شایعات را سفید کرده است.

اخیرا در یوتیوب فیلمی منتشر شده که با چاقو با تلفن هوشمند نوکیا لومیا 930 نینجا فروت بازی می کنند و هیچ آسیبی به صفحه نمایش آن نمی رسد.

گفته شده صفحه نمایش این گوشی که از گوریلا گلس 3 است به قدری حساس طراحی شده که با دستکش می توان به راحتی با آن کار کرد. با چنین درجه حساسیتی عجیب نیست که بتوان با چاقو نیز روی آن میوه خرد کرد!

شاید سر و صدای یاقوت کبود یا کلمه ی انگلیسی Sapphire در همهمه ی تکنولوژی های جدید به گوشتان رسیده باشد اما این ویدئو ثابت می کند گوریلا گلس چیزی از این صفحه نمایش های پر سرو صدا کم ندارد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال