نوکیا تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون گوشی از سری ۱۰۵ به فروش رسانده است

طبق گزارش‌های اخیر میزان گوشی های سری ۱۰۵ فروش رفته نوکیا بیش از ۲۰۰ میلیون عدد است. این گوشی ساده با قابلیت های هوشمندتر نسبت به نسل های قبل روانه بازار شده است. نسخه 4G این گوشی با پشتیبانی از پرداخت موبایلی می‌تواند نیازهای کاربران را برطرف کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

طبق گزارش‌های اخیر میزان گوشی های سری ۱۰۵ فروش رفته نوکیا بیش از ۲۰۰ میلیون عدد است. این گوشی ساده با قابلیت های هوشمندتر نسبت به نسل های قبل روانه بازار شده است. نسخه 4G این گوشی با پشتیبانی از پرداخت موبایلی می‌تواند نیازهای کاربران را برطرف کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدل جدید ۱۰۵ نوکیا به دلیل وجود قابلیت هایی مانند شبکه 4G، پرداخت موبایلی و پخش موسیقی کاربردی تر شده است. این گوشی که به عنوان جدیدترین مدل سری ۱۰۵ محسوب می شود در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد. در این گوشی از تراشه Unisoc استفاده شده است که به نوعی پردازنده میان رده محسوب می شود. شرکت Unisoc به جای فناوری 5G تراشه های 4G را با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند.

 نوکیا در گوشی های سری ۱۰۵ از صفحه کلید مکانیکی، نمایشگر رنگی و بدنه پلی کربنات استفاده کرده است. مهمترین ویژگی نمادین این گوشی نیز استفاده از چراغ قوه در لبه بالایی آن است. یکی از سرمایه گذاری های این شرکت پس از بازگشت برند نوکیا توسط شرکت HDM Global ساخت گوشی‌های همراه ساده بوده است. با وجود گوشی‌های هوشمند هنوز برخی کاربران ترجیح می دهند تا از گوشی های ساده استفاده کنند. یکی از موارد استفاده از آنها نیز به عنوان گوشی پشتیبان در زمان آسیب دیدن گوشی های هوشمند گران قیمت خواهد بود. با وجود بازگشت نوکیا به بازار گوشی‌های هوشمند در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ هنوز این شرکت نتوانسته موقعیت گذشته خود را کسب کند. هم اکنون تمرکز این شرکت نیز روی ساخت گوشی های میان رده و پایین رده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال