با منبع تغذیه قدرتمند و 550 واتی SilentiumPC Supremo M1 Gold آشنا شوید

SilentiumPC یکی دیگر از محصولات فوق العاده ی خود را ساعاتی پیش معرفی نمود. این محصول جدید که یک منبع تغذیه می باشد، Supremo M1 Gold 550W نام داشته و با آخرین استاندارد ها ساخته شده است و در عین حال نیز، از بهترین و با کیفیت ترین قطعات در ساخت آن استفاده شده است. به […]

SilentiumPC یکی دیگر از محصولات فوق العاده ی خود را ساعاتی پیش معرفی نمود. این محصول جدید که یک منبع تغذیه می باشد، Supremo M1 Gold 550W نام داشته و با آخرین استاندارد ها ساخته شده است و در عین حال نیز، از بهترین و با کیفیت ترین قطعات در ساخت آن استفاده شده است.

به کارگیری بهترین مواد در سخت این منبع تغذیه، استفاده از خازن های صد در صد ژاپنی، طراحی ظاهری بسیار زیبا و حتی مبدل های و کانکتور های DC-DC تایوانی، سبب شده است با محصولی رو به رو باشیم که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و نتیجه ی آن، این است که این محصول می تواند با انجام 91 درصد از استاندارد های 80PLUSGold Certificate، مصرف برق بسیار پایینی داشته باشد.

این منبع تغذیه قادر خواهد بود تا به وسیله ی یک مدار +12V، میزان 45.9 آمپر که برابر با 550 وات برق می باشد را تولید کنید که حتی در این حالت و در حالت لود کامل نیز فوق العاده آرام و خنک کار خواهد کرد و سرعت فن خنک کننده ی 135 میلی متری آن، کمتر از 1000 دور دقیقه خواهد بود.

Supremo M1 Gold از آن دست از محصولاتی خواهد بود که می تواند به عنوان یک منبع تغذیه ی همه فن حریف مورد استفاده قرار بگیرد و اگر تا 30 روز از خرید آن، مشخصات آن را در وب سایت مربوطه ثبت کنید، می توانید از 5 سال وارانتی و خدمات پس از فروش آن برخوردار شوید. در ادامه می توانید علاوه بر مشخصات فنی، تصاویر بیشتری را از این کارت مشاهده نمایید.

[tabgroup]
[tab title=”تصاویر منبع تغذیه ی Supremo M1 Gold”]Introducing SilentiumPC Supremo M1 Gold 550W PSU Introducing SilentiumPC Supremo M1 Gold 550W PSU 2 Introducing SilentiumPC Supremo M1 Gold 550W PSU 3[/tab]
[tab title=”مشخصات فنی منبع تغذیه ی Supremo M1 Gold”]

  • 550W continuous power
  • 80PLUSGold Certified with efficiency up to 91% @115V
  • Powerful single +12V line delivering up to 45.9A (550W)
  • Advanced DC-DC Converters
  • High-Quality Japanese Main Capacitor & Taiwanese Solid-State Caps
  • Quiet 135mm fan with Smart Control System
  • 2 x PCI-E 6+2pin connectors for multi-GPU systems
  • Intel Haswell C6/C7 mode compatible and ErP Lot 6 2013 compliant
  • Pure Black color scheme – modern looks with black housing, black-sleeved cables and connectors
  • Extra-long modular flat cables with plenty of connectors
  • 5-year warranty for end-users

Suggested retail price: 76,50 USD / 79,90€ / 62,70 GBP / 349,00 PLN / 2249,00 CZK[/tab]
[/tabgroup]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال