کورسیر منبع تغذیه ی با کیفیت و تحسین شده ی HX1200i را معرفی کرد!

تولید کننده ی شماره ی یک منابع تغذیه در جهان، شرکت Corsair، روز گذشته جدیدترین پاور خود را از سری تحسین شده و با فوق العاده با کیفیت HX و با نام HX1200i  معرفی کرد. این سری از منابع تغذیه ی شرکت کورسیر که تا کنون موفق به دریافت جوایز بسیاری شده اند، از کیفیت فوق العاده […]

تولید کننده ی شماره ی یک منابع تغذیه در جهان، شرکت Corsair، روز گذشته جدیدترین پاور خود را از سری تحسین شده و با فوق العاده با کیفیت HX و با نام HX1200i  معرفی کرد.

این سری از منابع تغذیه ی شرکت کورسیر که تا کنون موفق به دریافت جوایز بسیاری شده اند، از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشند و بدون شک یکی از انتخاب های فوق العاده برای افراد بسیاری به حساب می آیند. منبع تغذیه ی HX1200i نیز از این قاعده مستثنی نیست و قدرت فوق العاده بالا و 1200 واتی آن، می تواند به صورت همزمان، برق مصرفی و مورد نیاز 3 کارت گرافیک انویدیا را در حالت SLI و یا کارت های گرافیک شرکت AMD را در حالت CrossFire تامین نماید. همچنین، منبع تغذیه ی HX1200i حدود 92 درصد از انرژی خود را به صورت واقعی مصرف میکند به این معنی که کمترین میزان برق ممکن است در میان برق رسانی تلف شود و در کنار آن نیز، طراحی فوق العاده ی آن سبب شده است تا این منبع تغذیه به صورت کاملا خنک و در دمایی پایین فعالیت داشته باشد.

Corsair Launches the HX1200i Power Supply 3 Corsair Launches the HX1200i Power Supply 2

این پاور قدرتمند از فن های Zero-RPM Fan بهره می برد. Zero-RPM بیانگر سرعت دور فن در دفیقه بوده و این موضوع بیانگر عملکرد فوق العاده ی این فن ها است که سبب شده اند این منبع تغذیه، فوق العاده کم سر و صدا باشد. نرم افزار Corsair Link نیز سبب شده است تا فن 140 میلی متری، داینامیک و شناور این منبع تغذیه، حداکثر کارایی را در زمان های مورد نیاز به عمل آورد. نرم افزار Corsair Link قابلیت دیگری دارد که به کمک آن می توان میزان ولتاژ های این منبع تغذیه را به صورت واقعی و لحظه به لحظه مشاهده کرد که نتیجه ی آن، دما و کارایی پاور است که کاربران می تواند در هر لحظه از سلامت پاور خود و میزان دمایی که تولید می کند آگاه شوند. البته باید بدانید که در کنار توانایی های بالایی که این پاور دارد، طراحی ظاهری آن نیز به بهترین شکل ممکن انجام گرفته است و کابل های آن، به وسیله ی روکشی از جنس کربن پوشیده شده اند که می تواند سلامت کابل ها را نیز تضمین نماید.

در ادامه می توانید مشخصات فنی و جزئی منبع تغذیه ی HX1200i را مشاهده نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال