بررسی نوکیا لومیا 930 – قسمت هفتم: کیفیت صدا و باتری

کیفیت صدا: کیفیت عالی صدای این تلفن هوشمند، مدیون قرارگیری استراتژیک چهار میکروفن HAAC در بدنه آن می باشد. این گوشی نه دو و نه سه، بلکه دارای چهار میکروفن پرقدرت و فوق العاده می باشد و ضمن داشتن ضبط صدای خوب، صداهای اضافی محیط و نویز ها را نیز به خوبی حذف میکند. خروجی صدای لومیا […]

کیفیت صدا:

کیفیت عالی صدای این تلفن هوشمند، مدیون قرارگیری استراتژیک چهار میکروفن HAAC در بدنه آن می باشد.

این گوشی نه دو و نه سه، بلکه دارای چهار میکروفن پرقدرت و فوق العاده می باشد و ضمن داشتن ضبط صدای خوب، صداهای اضافی محیط و نویز ها را نیز به خوبی حذف میکند. خروجی صدای لومیا 930 همچنین به اندازه کافی بلند و عالی است و صداها حتی در بالاترین سطوح صدا، بدون اختلال و نویز پخش میشوند.

باتری:

به نظر می رسد باتری 2420 میلی آمپرساعت، اندکی کمتر از ظرفیت میانگین تلفنهای هوشمند فعلی باشد. اکثر پرچمدارهای آندروید این روزها دارای باتری 3000 میلی آمپرساعت یا بیشتر هستند. با وجود این، نوکیا با بیش از 15 ساعت زمان مکالمه و نزدیک به 20 روز در حالت آماده به کار، به دوام بسیار خوب این باتری اشاره می کند.

علاوه بر این، باتری لومیا 930 صفحه نمایش بزرگ آن را در زمان وبگردی و تماشای ویدئو میتواند به مدت 9 ساعت بصورت ممتد روشن نگه دارد که گواه خوبی برای طول عمر مناسب گوشی می باشد.

با این حال در بررسی وبسایت فون آرنا که توسط اسکریپت شبیه ساز فعالیت روزانه انجام میشود، این تلفن هوشمند تنها 4 ساعت و 30 د قیقه دوام آورده است که بسیار کمتر از حد انتظار و همچنین میانگین تلفنهای هوشمند پرچمدار آندرویدی است.

یک شارژر بی سیم نیز برای لومیا 930 درنظر گرفته شده و شما می توانید تنها با قراردادن لومیای خود روی شارژر، بلافاصله گوشی را بدون کابل شارژ کنید.


fddf

dfgdfd

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال