بهترین عمر باتری را چه تبلت هایی دارند؟

داشتن یک تبلت با باتری خالی، فرقی با نداشتن تبلت ندارد، چه بسا که ناراحت کننده تر نیز باشد! پس گاهی اساسی ترین ویژگی یک تبلت (و هر وسیله هوشمند قابل حملی) همان باتری است که هرقدر قدرتمند تر و بزرگتر باشد، کاربر نیز راضی تر خواهد بود. سایت phonearena در بررسی جدید خود، اقدام […]

داشتن یک تبلت با باتری خالی، فرقی با نداشتن تبلت ندارد، چه بسا که ناراحت کننده تر نیز باشد!

پس گاهی اساسی ترین ویژگی یک تبلت (و هر وسیله هوشمند قابل حملی) همان باتری است که هرقدر قدرتمند تر و بزرگتر باشد، کاربر نیز راضی تر خواهد بود.

سایت phonearena در بررسی جدید خود، اقدام به مقایسه عمر باتری تبلت های مهم و مطرح بازار با روش اختصاصی خود کرده. فون آرنا با طراحی اسکریپت ای که کارهای روزمره و نسبتا سنگین یک کاربر را روی تبلت ها و تلفنهای هوشمند، شبیه سازی میکند و در نهایت یک زمان نهایی برای استفاده ی ممتد از این دستگاه ها ارائه میدهد.

در آخرین تبلتی که این سایت نتیجه تست آن را منتشر کرده، رتبه ی اول که در اختیار آیپد ایر شرکت اپل بود به گلکسی نوت پرو 12 اینچی سامسونگ رسیده و این دستگاه 9 ساعت در این تست دوام آورده است.

در ادامه مطلب با ما باشید تا نتایج تست باتری چند تبلت مطرح را باهم بررسی کنیم.

Samsung-Galaxy-NotePRO

1- در این رده بندی، رتبه‏ی اول، همانطور که ذکر شد به گلکسی نوت پرو 12 اینچی رسیده که به دلیل باتری پرظرفیت 9500 میلی آمپری خود (که شاید بیشترین ظرفیت باتری در بین تبلت های موجود باشد)، توانسته در حدود 8 ساعت و 58 دقیقه این تست را تحمل کند.

در تستی که gsmarena انجام داده نیز، این تبلت توانسته برای 9 ساعت و 33 دقیقه ویدئوی اچ دی پخش کند و 9 ساعت و 43 دقیقه نیز پاسخگوی گشت و گذار در اینترنت از طریق WiFi باشد.

Apple-iPad-Air

2- آیپد ایر نیز که قبل از نوت پرو 12 اینچی برای مدت زیادی در مقام اول تست باتری این سایت بود، حالا با اختلاف کمی در مقام دوم هست. این تبلت با صفحه نمایش 9.7 اینچی و باتری 8820 میلی آمپری، توانسته 8 ساعت و 38 دقیقه در این تست دوام بیاورد.

اما در جی اس ام آرنا، اعداد تا حدودی متفاوت هستند و در تست پخش ویدئو، رکورد 12 ساعت و 49 دقیقه و در وبگردی 10 ساعت و 10 دقیقه برای این تبلت زیبا و قدرتمند ثبت شده است.

Apple-iPad-mini-2-with-Retina-Display

3- آیپد مینی رتینا با همان رزولوشن صفحه نمایش آیپد ایر در اندازه 7.9 اینچ تولید میشود که این موضوع باعث افزایش چگالی پیکسل در این تبلت بسیار زیبا و عالی شده. البته اپل قطعا به فکر باتری آن هم بوده تا این افزایش رزولوشن باعث افت عمر باتری نشود.

به همین دلیل در تست فون آرنا، این تبلت تنها 10 دقیقه کمتر، یعنی 8 ساعت و 28 دقیقه پاسخگوی تست باتری بوده که رقم بسیار خوبی است.

Samsung-Galaxy-Tab-3-8-inch

4- از اینجا به بعد شاید بتوان گفت اختلاف عمر باتری کمی زیاد میشود. در رتبه ی چهارم این تست، گلکسی تب 3 ، ورژن 8 اینچی را داریم که با باتری 4450 میلی آمپری خود توانسته 6 ساعت و 17 دقیقه در این تست پاسخگو باشد.

Sony-Xperia-Tablet-Z

5- در مقام پنجم هم با کمی اختلاف، تبلت 10 اینچی ایکسپریا زد سونی  قرار دارد که با باتری 6000 میلی آمپری اش توانسته 5 ساعت و 59 دقیقه در این تست دوام بیاورد.

LG-G-Pad-8.3

6- و درنهایت پایین ترین رتبه با اختلاف حدود 1 ساعتی به جی پد 8.3 اینچی شرکت ال جی میرسه که در این تست تنها پس از 5 ساعت و 4 دقیقه، باتری 4600 میلی آمپری اش خالی شده.

Tablets-with-the-best-battery-life

لینک کوتاه | منبع : phonearena, gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال