تایلند قصد ساخت یکی از بلندترین آسمان خراش ها جهان را دارد

قرار است به زودی یک آسمان خراش بسیار بلند با نام Super Tower در قلب تایلند و شهر بانکوک توسط یک شرکت تایلندی ساخته شود که آن آسمان خراش را جزء 10 آسمان خراش بزرگ دنیا قرار می دهد. کار ساخت این آسمان خراش در سال 2019 به پایان خواهد رسید. Grand Canal Land Public […]

قرار است به زودی یک آسمان خراش بسیار بلند با نام Super Tower در قلب تایلند و شهر بانکوک توسط یک شرکت تایلندی ساخته شود که آن آسمان خراش را جزء 10 آسمان خراش بزرگ دنیا قرار می دهد. کار ساخت این آسمان خراش در سال 2019 به پایان خواهد رسید.

Grand Canal Land Public Company Ltd اعلام کرده است که ارتفاع این برج 125 طبقه، 615 متر (برابر با 2.018 فوت) خواهد بود و یک هتل بسیار لوکس نیز به همراه چندین شرکت، در این هتل فعالیت خواهند کرد. با این حساب، با توجه به رده بندی و اطلاعات موجود از بلند ترین برج های دنیا، برج Super Tower، نهمین آسمان خراش جهان خواهد بود. همچنین، هزینه ی ساخت این مرکز تجاری توسط شرکت سازنده، چیزی برابر با 3.1 میلیارد دلار ( 100 میلیارد باهت – واحد پول تایلند) برآورد شده است.

به نظر می رسد ساخت این برج، چیزی فراتر از اهداف تجاری باشد و می تواند Super Tower را به یکی از جاذبه های گردشگری نیز تبدیل کند. به هر حال باید تا سال 2019 صبر کرد و دید که این برج چه آینده ای خواهد داشت.

در حال حاضر، بلند ترین برج جهان، “برج خلیفه” می باشد که در دبی ساخته شده است و با 163 طبقه، 828 متر ارتفاع دارد.

لینک کوتاه | منبع : Yahoo

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال