تبلت Amazon HDX مجهز به اسنپدراگون 805 در AnTuTu موجود است.

مسئولین نرم افزار بنچمارک AnTuTu، که همیشه منتظر مشاهده اطلاعاتی از دستگاه های معرفی نشده ای هستند که از حوزه آن ها می گذرد، یک پاداش دیگر دریافت کرده اند: به احتمال زیاد جانشین تبلت Amazon Kindle Fire HDX 8.9. تنها تفاوت بین تبلت جدید و قبلی، پردازنده و نسخه آندروید فعال آن می باشد. اگر فرض کنیم که […]

مسئولین نرم افزار بنچمارک AnTuTu، که همیشه منتظر مشاهده اطلاعاتی از دستگاه های معرفی نشده ای هستند که از حوزه آن ها می گذرد، یک پاداش دیگر دریافت کرده اند: به احتمال زیاد جانشین تبلت Amazon Kindle Fire HDX 8.9.

تنها تفاوت بین تبلت جدید و قبلی، پردازنده و نسخه آندروید فعال آن می باشد. اگر فرض کنیم که این یک ارتقا آینده برای تبلت آمازون است، می توانیم نتیجه بگیریم که تبلت بعدی HDX 8.9 با استفاده از جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده اسنپدراگون 805 کوالکام و پردازنده گرافیکی Adreno 420 ساخته خواهد شد. و همچنین احتمالا روی آن جدیدترین آپدیت آندروید 4.4.4 کیت کت اجرا خواهد شد.

بقیه مشخصات آن از قبیل صفحه نمایش 8.9 اینچ با رزولوشن 2560×1600 پیکسل، حافظه رم 2 گیگابایت و دوربین پشت 8 مگاپیکسل، از آمازون Kindle Fire HDX 8.9 فعلی بدون تغییر باقی مانده است.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال