تست عمر باتری تبلت جدید سونی، Xperia Z2

تبلت جدید سونی، Xperia Z2 این روزها یکی از جذاب ترین دستگاه های آندرویدی به شمار می رود، تصور اینکه این تبلت چه اندازه سبک و باریک است پیش از در دست گرفتن آن، دشوار است. با ضخامت 6.4mm فضای زیادی برای باتری قوی تر وجود ندارد بنابراین این تبلت درست همانند مدل قبلی خود، […]

تبلت جدید سونی، Xperia Z2 این روزها یکی از جذاب ترین دستگاه های آندرویدی به شمار می رود، تصور اینکه این تبلت چه اندازه سبک و باریک است پیش از در دست گرفتن آن، دشوار است. با ضخامت 6.4mm فضای زیادی برای باتری قوی تر وجود ندارد بنابراین این تبلت درست همانند مدل قبلی خود، مجهز به باتری شش هزار میلی آمپری است.

پردازنده استفاده شده در این تبلت Snapdragon 801 است، این پردازنده استفاده ی زیادی از باتری ندارد، صفحه نمایش 10.1 اینچی این ثبلت بیشترین استفاده از باتری را دارد.

با در نظر داشتن این موارد تبلت Xperia Z2 رکوردهای قابل توجهی را در تست باتری هنگام نمایش ویدئو و گشت و گذار در اینترنت ثبت کرده است.

این تبلت بالاترین رتبه نسبت به رقیبان خود در هنگام استفاده از اینترنت ثبت کرده است. اما در هنگام پخش فیلم نسبت به رقیبان خود رتبه ی مناسبی را کسب نکرده است؛ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا جزییات بیشتری از تست باتری این تبلت را ببینید.

web-browsing

video-playback

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال