تصاویر آیفون 6 واقعی در تویتر منتشر شد!

اگر شما یک دختر جوان دانش آموز دبیرستانی هستید که یک حساب تویتر دارید، چگونه می توانید یک اپل آیفون 6 را بیش از یک ماه قبل از رونمایی آن، نمایش دهید؟ ممکن است پدر یا مادر شما مدیر اجرایی اپل باشد، اما آیا شما با لو دادن آیفون 6 معرفی نشده به جهان، والدین خود را […]

اگر شما یک دختر جوان دانش آموز دبیرستانی هستید که یک حساب تویتر دارید، چگونه می توانید یک اپل آیفون 6 را بیش از یک ماه قبل از رونمایی آن، نمایش دهید؟

ممکن است پدر یا مادر شما مدیر اجرایی اپل باشد، اما آیا شما با لو دادن آیفون 6 معرفی نشده به جهان، والدین خود را در نتیجه تویت های خود به خطر اخراج می اندازید؟

شاید هم شما ارتباطی با Pegatron یا Foxconn، تولید کنندگان قطعات آیفون دارید. اما اکثر عکسهای لو رفته از خط مونتاژها، تصاویری از قاب یا پنل جلوی آن است و احتمال قاچاق دستگاهی که به طور کامل مونتاژ شده، به خارج از کارخانه ها بسیار کم است.

یا ممکن است شما در حین راه رفتن و فکر کردن به کسب و کار خود، تصادفا یک آیفون 6 روی چمن پیدا کنید. همه ی این توضیحات درباره ی چهار تصویری است که اپل آیفون 6 را نشان می دهد.

بر اساس شایعات، تنها کمی بیش از یک ماه تا رویداد 9 سپتامبر که در آن تلفن هوشمند بعدی اپل معرفی خواهد شد، مانده است که در زیر چهار تصویر از آن را می توانید مشاهده کنید.

Pictures-of-the-Apple-iPhone-6-allegedly-leak-on-Twitter

Pictures-of-the-Apple-iPhone-6-allegedly-leak-on-Twitter (1)

Pictures-of-the-Apple-iPhone-6-allegedly-leak-on-Twitter (2)

Pictures-of-the-Apple-iPhone-6-allegedly-leak-on-Twitter (3)

 

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال