تصویر مادربرد اپل آیفون 6 منتشر شد

درحالی که تا رونمایی نسل بعدی تلفن هوشمند اپل کمتر از یک ماه باقی مانده، گفته می شود که عکس فوق متعلق به بورد این گوشی است. مثل سال گذشته، زمانی که تصویر مادربرد لو رفته اپل آیفون 5s نتوانست پردازنده A7 را نشان دهد، این تصویر نیز پردازنده A8 روی برد را نشان نمیدهد. با وجود این […]

درحالی که تا رونمایی نسل بعدی تلفن هوشمند اپل کمتر از یک ماه باقی مانده، گفته می شود که عکس فوق متعلق به بورد این گوشی است. مثل سال گذشته، زمانی که تصویر مادربرد لو رفته اپل آیفون 5s نتوانست پردازنده A7 را نشان دهد، این تصویر نیز پردازنده A8 روی برد را نشان نمیدهد.

با وجود این بخش ناپیدا، اپل به وضوح برای تولید انبوه آیفون 6 آماده است که یک مراسم را برای 9 سپتامبر برنامه ریزی کند. در آن زمان انتظار می رود اپل دستگاه 4.7 اینچ خود را به صورت رسمی معرفی کند و تاریخ عرضه، قیمت و مشخصات آن را ارائه دهد.

مادربرد معمولا آخرین قطعه ای است که تصویرش را قبل از معرفی آیفون آینده مشاهده می کنیم. اوایل این هفته قبل نیز اطلاعاتی به دست آوردیم که این گوشی درحال گذراندن آزمونهای استاندارد و اعتبارسنجی محصولات است که تولید انبوه معمولا به دنبال آن شروع میشود.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال