تلفیق آش نذری و تکنولوژی!

تیم آی تی و فناوری به روز رسانی در اقدامی جالب اماکنی را که در شهر مشهد نذری پخش می کنند را روی نقشه ی گوگل مشخص کرده است. زمان آدرس دقیق و اطلاعات مربوط به نذری مورد نظر در این نقشه درج شده است. این اقدام که شاید برای اولین بار در ایران انجام […]

تیم آی تی و فناوری به روز رسانی در اقدامی جالب اماکنی را که در شهر مشهد نذری پخش می کنند را روی نقشه ی گوگل مشخص کرده است. زمان آدرس دقیق و اطلاعات مربوط به نذری مورد نظر در این نقشه درج شده است.

این اقدام که شاید برای اولین بار در ایران انجام شده است و بسیار جالب و نوآورانه است، تنها مختص این روزهاست و منطقه ای کوچک. از نذری که بگذریم، می بینیم اکثر اپلیکیشن ها، نرم افزارها و … در ایران آنگونه که باید استفاده نمی شوند، یا صاحبان تلفن های هوشمند، تبلت ها یا کسانی که به نحوی با تکنولوژی در ارتباط هستند آموزش ندیده اند و یا اگر هم متخصص باشند و نحوه استفاده از این امکانات را بداند به قدری محدودیت در مسیر آنهاست که شاید پشیمان شوند.

این اقدام به روزرسانی به برنامه نویسان و تسعه دهندگان ایرانی یادآور می شود که بومی سازی اپلیکیشن ها و کاربردی کردن آنها برای تقاضای رو به افزایش گجت ها در کشور ما هم برای آنها سودآور خواهد بود و هم برای کاربران. البته ناگفته نماند که اگر سری به کافه بازار بزنید می بینید پیشرفت های چشم گیری در این زمینه داشته ایم که قابل تقدیر است.

اگر مشهدی هستید و این نقشه به کارتان می آید به این لینک سری بزنید.

لینک کوتاه | منبع: به روز رسانی

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال