تماس صوتی WhatsApp برای بعضی از کاربران فعال شده است

ممکن است چندین و چند بار شایعه ی تماس صوتی برنامه ی محبوب واتس اپ به گوشتان رسیده باشد. به نظر می رسد این شایعات به حقیقت پیوسته و تماس صوتی این برنامه به زودی قابل استفاده خواهد بود.  یکی از کاربران سایت reddit  تصویری از برنامه ی خود را بر روی سایت قرار داده که نشان […]

ممکن است چندین و چند بار شایعه ی تماس صوتی برنامه ی محبوب واتس اپ به گوشتان رسیده باشد. به نظر می رسد این شایعات به حقیقت پیوسته و تماس صوتی این برنامه به زودی قابل استفاده خواهد بود.  یکی از کاربران سایت reddit  تصویری از برنامه ی خود را بر روی سایت قرار داده که نشان دهنده ی این قابلیت می باشد. نحوه ی کار این سیستم به صورت دعوت مانند است و شخص مورد نظر برای شما باید دعوت بفرستد و شما آن را قبول کنید.

همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، رابط کاربری برنامه ها به طور کلی تغییر یافته و شاید در آپدیت بعدی این نرم افزار شاهد تغییرات بزرگی باشیم. قبلا هم شایعه شده بود که واتس اپ در حال کار بر روی تغییراتی در برنامه در نسخه ی آزمایشی می باشد. هنوز خبر رسمی به بیرون درز نکرده اما تماس صوتی واتس اپ با توجه به شایعات اخیر دور از ذهن نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال