جزئیات بیشتر در مورد نوکیا لومیا 730 (سوپرمن)

لومیا 730 تقریبا یک ماه است که روی رادار وبسایت های موبایل و تکنولوژی قرار دارد و جزئیات آن به تدریج به دست ما می رسد. برخی از جدیدترین اطلاعات که از طرف رقیب چینی گوگل منتشر شده است، مربوط به دریافت گواهی FCC برای این تلفن هوشمند میباشد. براساس اطلاعات منتشر شده توسط Baidu (مشهورترین موتور جستجوی […]

لومیا 730 تقریبا یک ماه است که روی رادار وبسایت های موبایل و تکنولوژی قرار دارد و جزئیات آن به تدریج به دست ما می رسد. برخی از جدیدترین اطلاعات که از طرف رقیب چینی گوگل منتشر شده است، مربوط به دریافت گواهی FCC برای این تلفن هوشمند میباشد.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط Baidu (مشهورترین موتور جستجوی چین)، لومیا 730 دارای ابعاد 68.5×134.7 میلی متر خواهد بود و از شبکه موبایل  LTE 4G، شارژر بی سیم Qi و کارت حافظه  میکرو اس دی پشتیبانی می کند و با سیمکارت Nano کار خواهد کرد.

با توجه به اطلاعات موجود در گواهی FCC با شماره مدل RM-1038، لومیا 730 پشتیبانی خود از NFC را نیز به رخ می کشد و با اپراتور شبکه های LTE در باند 7 سازگار خواهد بود. به عبارت دیگر، این در آمریکا کار نخواهد کرد، زیرا هیچ کدام از چهار اپراتور یزرگ (AT&T، Verizon، Sprint و T-Mobile) از این گروه خاص استفاده نمی کنند. البته گفته می شود این یک موضوع قطعی نیست و لومیا 730 در آمریکا نیز عرضه خواهد شد.

بقیه مشخصاتی که تاکنون لورفته اند، عبارتند از صفحه نمایش 4.7 اینچ با رزولوشن 1280×720، پردازنده چهارهسته ای اسنپدراگون 400، حافظه رم 1GB، دوربین پشتی 6.7 مگاپیکسل، دوربین جلوی 5 مگاپیکسل و حافظه داخلی 8 گیگابایت. گفته می شود قیمت این گوشی 240 دلار درحالت بدون قرارداد می باشد و انتظار می رود این گوشی در مراسم مایکروسافت IFA 2014 معرفی شود.

d

df

r

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال