درآمد 320 میلیون دلاری توییتر از محل تبلیغات

توییتر در گزارش درآمدهای سه ماهه ی سوم سال خود امروز اعلام کرد 286 میلیون کاربر فعال دارد. 80 درصد از کاربران توییتر با تلفن های همراهشان توییت می کنند. این به این معناست که حدود 227 میلیون از کاربران توییتر از تلفن های هوشمند یا تبلت ها استفاده می کنند. توییتر در این مدت […]

توییتر در گزارش درآمدهای سه ماهه ی سوم سال خود امروز اعلام کرد 286 میلیون کاربر فعال دارد. 80 درصد از کاربران توییتر با تلفن های همراهشان توییت می کنند. این به این معناست که حدود 227 میلیون از کاربران توییتر از تلفن های هوشمند یا تبلت ها استفاده می کنند. توییتر در این مدت 361 میلیون دلار درآمد داشته که 320 میلیون دلار آن از محل تبلیغات حاصل شده است. این آمار 109 درصد از مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

مشاهده ی تایم لاین برای هر کاربر در این مدت 7 درصد برای کاربران کل دنیا کاهش داشته است. در ایالات متحده ی آمریکا این کاهش 6 درصد بوده است. به طور کلی مشاهده ی تایم لاین در این سه ماه 181 میلیارد دفعه ثبت شده است.

توییتر اعلام کرده در این مدت 29 سنت کاهش درامد داشته است! این میزان برای مدت مشابه در سال گذشته 48 سنت بوده است! برای فصل آخر سال توییتر درآمدی حدود 450 میلیون دلار را پیش بینی می کند.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال