سامسونگ در بازار خودرو قدم می‌گذارد!

غول کره‌ای یعنی سامسونگ این‌بار می‌خواهد در بازار خودروسازی قدم گذاشته و خود را محک بزند. گزارشات حاکی از آن است که سامسونگ در حال مذاکره با کمپانی Magna International است، تا بخش تولید باتری این شرکت، با نام Magna Steyr را تحت مالکیت خود در آورده و با واحد SDI خود ادغام کند….

غول کره‌ای یعنی سامسونگ این‌بار می‌خواهد در بازار خودروسازی قدم گذاشته و خود را محک بزند. گزارشات حاکی از آن است که سامسونگ در حال مذاکره با کمپانی Magna International است، تا بخش تولید باتری این شرکت، با نام Magna Steyr را تحت مالکیت خود در آورده و با واحد SDI خود ادغام کند. از طرفی دیگر ظاهرا سامسونگ مذاکراتی را نیز با شرکت بزرگ آلمانی BMW داشته، تا باتری‌های مورد نیاز برای خودروی برقی i3 و خودروی هیبریدی i8 را تامین کند. سامسونگ در سال جاری میلادی مذاکراتی هم با شرکت تسلا، که کارخانه باتری سازی Gigafactory را تحت مالکیت خود دارد، داشته تا بتواند سهم خود از تولید باتری‌های تسلا را به 8 درصد افزایش دهد.

واضح است که این همه تکاپو از طرف سامسونگ نشان از این دارد که این شرکت عزمش را جزم کرده تا در بازار خودرو حرفی برای گفتن داشته باشد و رقیب جدی خود یعنی Panasonic را که سهم عظیمی از تولید باتری‌های تسلا دارد، پشت سر بگذارد. از طرف دیگر، می‌توان دریافت که این رفتار سامسونگ واکنشی در مقابل رقیب دیرینه‌اش یعنی اپل است که چندی پیش شایعه شده بود، در حال ساخت خودرویی برقی می‌باشد. علاوه بر این، سامسونگ همواره نشان داده در حال نوآوری و فتح بازارهای جدید است، بنابراین شاید اینبار این کمپانی قصد دارد در بازار خودرو وارد شده و بخت آزمایی در این زمینه داشته باشد.

پس باید منتظر ماند و دید! شاید در آینده و در میان خودروهای برقی اسمی از سامسونگ هم به چشم بخورد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال