سگهای رباتیک به نیروی پلیس می پیوندند

“Spot” نام سگ رباتیکی است که به تازگی توسط نیروی پلیس ایالتی ماساچوست بکار گرفته شده است. این ربات محصول شرکت آمریکایی بوستون داینامیکس است که سابقه تولید انواع ربات را جهت مصارف صنعتی و نظامی در کارنامه خود دارد. به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، به گفته سازندگان Spot کنترل این ربات از […]

“Spot” نام سگ رباتیکی است که به تازگی توسط نیروی پلیس ایالتی ماساچوست بکار گرفته شده است. این ربات محصول شرکت آمریکایی بوستون داینامیکس است که سابقه تولید انواع ربات را جهت مصارف صنعتی و نظامی در کارنامه خود دارد.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، به گفته سازندگان Spot کنترل این ربات از راه دور می باشد . از لحاظ ظاهری مانند سگ های معمولی چهار دست و پا دارد ، بعلاوه با استفاده از بازوی رباتیک خود می تواند دربها را باز کند. پلیس آمریکا اعلام کرده قصد دارد در آینده نزدیک تعداد بیشتری از این سگها را به کار گیرد. نقش کنترلی و مشاهده از راه دور برای Spot در نظر گرفته شده و این سگ رباتیک قرار است با ردیابی بسته های مشکوک به دستگیری متهمان کمک کند. جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال