فلش درایو فوق سریع HP x755w پی ان وای (PNY)، آماده ی عرضه می باشد

روز گذشته شرکت بزرگ پی ان وای از محصول جدید خود با نام HP x755w که یک فلش درایو فوق سریع است رونمایی کرد. این فلش درایو که HP x755w نام دارد، از USB 3.0 پشتیبانی می کند و قادر است اطلاعات را با سرعتی معادل با 90 مگابایت در ثانیه انتقال دهد و سرعت Read و […]

روز گذشته شرکت بزرگ پی ان وای از محصول جدید خود با نام HP x755w که یک فلش درایو فوق سریع است رونمایی کرد. این فلش درایو که HP x755w نام دارد، از USB 3.0 پشتیبانی می کند و قادر است اطلاعات را با سرعتی معادل با 90 مگابایت در ثانیه انتقال دهد و سرعت Read و Write آن نیز برابر با 30 مگابایت در ثانیه می باشد.

سرعت بالای این فلش درایو به خاطر فن آوری ها و تلاش های گسترده ی PNY می باشد. همچنین، HP x755w زمان بسیار کمتری را برای شناسایی شدن توسط سیستم نیاز دارد و به محض اتصال، توسط سیستم شناسایی می شود و برای انجام کار، نیاز به هیچ نرم افزار یا درایور جانبی ای نیست.

این فلش درایو به صورت کشویی ساخته شده است و نگرانی های کاربران را در آسیب دیدن آن از بین برده است. قرار است HP x755w در یک رنگ آبی و سفید (همانگونه که تصویر مشاهده می کنید) و در حجم های 8 تا 64 گیگابایت عرضه شود.

فلش درایو فوق سریع HP x755w از USB 2.0 و تمامی سیستم عامل ها پشتیبانی خواهد کرد و از تاریخ خرید، به مدت 2 سال دارای وارانتی یا خدمات پس از فروش خواهد بود.

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال