قابلیت تماس به پیام رسان واتزاپ افزورده شد!

قابلیت تماس، از قابیلت های بسیار پر طرفدار می باشد که بعد از مدت ها در خواست، بلاخره این قابلیت به پیام رسان واتز اپ افزوده شد. یکی از کاربران وب سایت reddit تایید کرده است که این قابلیت برای او فعال شده است.   در حال حاضر روند اضافه شدن این قابلیت آهسته می باشد […]

قابلیت تماس، از قابیلت های بسیار پر طرفدار می باشد که بعد از مدت ها در خواست، بلاخره این قابلیت به پیام رسان واتز اپ افزوده شد. یکی از کاربران وب سایت reddit تایید کرده است که این قابلیت برای او فعال شده است.

gsmarena_001

 

در حال حاضر روند اضافه شدن این قابلیت آهسته می باشد و ظاهرا این شرکت به تماس های خروجی کاربرانی که برای آنها این قابلیت فعال شده است، اهمیت ویژه ای داده و کاربرانی را که با آنها تماس گرفته می شود در اولویت قرار می دهد و مشخصا بهتر است آخرین نسخه ی این پیام رسان را نیز داشته باشید. بنابراین منتظر باشید تا دوستانتان با شما تماس بگیرند!

رابط کاربری نیز دستخوش تغییر خواهد شد به این ترتیب که یک تب در بالای برنامه خواهید دید. تب اول مربوط به تماس ها، تب دوم مربوط به پیغام ها و تب سوم مربوط به مخاطبین شما خواهند بود. رابط کاربری در تماس بسیار ساده بوده و شما فقط نام و عکس مخاطب خود را در این صفحه خواهید دید.

واتزاپ هنوز به صورت رسمی به این قابلیت اشاره نکرده است، بنابراین می توان گفت این ویژگی هنوز در مرحله ی آزمایشی می باشد؛ اما حداقل می دانیم این قابلیت در آینده ای نزدیک بصورت عمومی وجود خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال