قابلیت جدید دستیار صوتی آمازون جهت رفاه حال بیماران

طی هفته جاری ویژگی جدیدی به قابلیتهای پیشین الکسا افزوده شد ، کاربران با استفاده از پروفایل صوتی آن قادرند داروهای خود را مدیریت کنند. مراقبتهای بهداشتی جزو برنامه های مورد توجه آمازون است که با حفظ حریم خصوصی افراد در حال توسعه آن می باشد. به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، […]

طی هفته جاری ویژگی جدیدی به قابلیتهای پیشین الکسا افزوده شد ، کاربران با استفاده از پروفایل صوتی آن قادرند داروهای خود را مدیریت کنند. مراقبتهای بهداشتی جزو برنامه های مورد توجه آمازون است که با حفظ حریم خصوصی افراد در حال توسعه آن می باشد.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، در این طرح که با هدف بهبود وضعیت زنان باردار ،  بیماران خاص و .. اجرایی شده چندین لایه حریم خصوصی جهت حفظ امنیت کاربران در نظر گرفته شده است. در حال حاضر مشتریان فقط با یک خرده فروش به نام Gaint Eagle Pharmacy که در ایالات متحده 200 شعبه دارد قادر به برقراری ارتباط هستند. این شرکت اعلام کرده طی سال آینده قصد دارد تعداد داروخانه های ارائه دهنده این نوع خدمات را افزایش دهد. ویژگی جدید الکسا به مدیریت یادآوری ها و مرور نسخه توسط کاربر کمک می کند. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار پزشکی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال