مدال های مسابقات جهانی اختراعات لندن بر گردن مخترعان ایرانی

چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا اردیبهشت ماه سال جاری با حضور 5 هزار نفر از دانش آموزان ، مربیان و مدیران مدارس سراسر کشور در دانشگاه تهران برگزار گردید. منتخبین این دوره از رقابتها در مسابقات جهانی اختراعات لندن شرکت نمودند ، این دانش آموزان نخبه در مجموع موفق به کسب 2 مدال […]

چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا اردیبهشت ماه سال جاری با حضور 5 هزار نفر از دانش آموزان ، مربیان و مدیران مدارس سراسر کشور در دانشگاه تهران برگزار گردید. منتخبین این دوره از رقابتها در مسابقات جهانی اختراعات لندن شرکت نمودند ، این دانش آموزان نخبه در مجموع موفق به کسب 2 مدال طلا ، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز در این دوره از رقابتهای جهانی شدند.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ،  اسامی برندگان مدال طلا مهدیس میرزایی و غزل قالجوقی از مشهد ، کیان میرآفتاب زاده ، علی تکین کلهر ، رضا هاشمیان و طناز نویدی از تهران اعلام شده است. مهرو منصوری ، نیکی قبائی ، پرناز میردهقانی و غزل زارع از تهران و سید ماهان طباطبایی از بندر عباس موفق به دریافت مدال نقره شدند. مدال برنز نیز به علیرضا قدیمی از شهریار و یاسمین زینب رضایی از کرج اهدا گردید. مسابقات جهانی اختراعات لندن با حضور 30 کشور و با حمایت بیش از 60 سازمان علمی و تحقیقاتی بین المللی در ماه آگوست 2019 در شهر لندن برگزار شد. شایان ذکر است که جایزه ویژه سازمان مالکیت های معنوی جهانی نیز به مرکز پژوهش‌های بین المللی ابن سینا تعلق گرفت. همچنین طی مراسمی از مدال آوران این مسابقات با حضور جمعی از مسئولین تقدیر ویژه ای بعمل آمد. جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال