معرفی دوربین Samsung galaxy camera2

دوربین دیجیتالی Samsung galaxy 2 دوربینی 16.3 مگاپیکسلی  و جز اولین دوربین های اندوریدی است که در نمایشگاه CES 2014 معرفی شد. این دوربین از هر نظر منحصر به فرد است چون با سیستم عاملی که روی آن نصب شده می توان برنامه های عکاسی زیادی را روی آن به کار گرفت. لنز این دوربین […]

دوربین دیجیتالی Samsung galaxy 2 دوربینی 16.3 مگاپیکسلی  و جز اولین دوربین های اندوریدی است که در نمایشگاه CES 2014 معرفی شد.

این دوربین از هر نظر منحصر به فرد است چون با سیستم عاملی که روی آن نصب شده می توان برنامه های عکاسی زیادی را روی آن به کار گرفت. لنز این دوربین 16.3 مگاپیکسل و همانند  galaxy camera قابلیت زوم تا ۲۱ برابر را داراست و می تواند فیلم های ویدئویی با کیفیت ۱۰۸۰ را برای شما ضبط کند.

سامسونگ تعداد زیادی از نرم افزار را که شامل برنامه  های مختلف کار با ویرایش تصاویر و ویدئوهای شما میشود را درون این دوربین قرار داده است تا بتوانید عکس ها را با کیفیت بالا و به دلخواه خودتان ویرایش کنید.

اگر نگاهی به صفحه نمایش این دوربین بیاندازیم، با یک صفحه ال سی دی 4.8 اینچی HD روبرو می شویم که همراه با سیستم عامل اندروید 4.3 خودنمایی می کند.

سایر ویژگی های این دوربین:

  •  پردازنده : 1.6 گیگاهرتزی چهارهسته ای
  • حافظه رم 1.5 گیگابایت
  • حافظه داخلی 8 گیگابایت
  •  باتری : ۲۰۰۰ mAh
  • حافظه داخلی : ۸ گیگابایتی (میتوان از طریق حافظه جانبی آن را افزایش داد)

این دوربین کمتر از یک ماه دیگر با قیمت 499 دلار به بازار عرضه خواهد شد که با توجه به امکاناتی که درون این دوربین قرار داده شده قیمت مناسبی است.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال