نسل دوم تلفن هوشمند آندرویدی نوکیا معرفی شد: Nokia X2

وقتی شرکت نوکیا، اولین تلفن هوشمند آندرویدی خود (یعنی Nokia X) را معرفی کرد؛ خیلی ها هیجان زده بودند و انتظار فروش بالایی را داشتند، اما درواقع مشخصات سخت افزاری این تلفن هوشمند تاحدودی قدیمی و شاید کم و آزار دهنده بودند. اما حالا با گذشت حدود 5 ماه شاهد معرفی ورژن جدید این تلفن […]

وقتی شرکت نوکیا، اولین تلفن هوشمند آندرویدی خود (یعنی Nokia X) را معرفی کرد؛ خیلی ها هیجان زده بودند و انتظار فروش بالایی را داشتند، اما درواقع مشخصات سخت افزاری این تلفن هوشمند تاحدودی قدیمی و شاید کم و آزار دهنده بودند.

اما حالا با گذشت حدود 5 ماه شاهد معرفی ورژن جدید این تلفن هوشمند هستیم که با سخت افزار ارتقا یافته و قیمت مناسب معرفی شده است تا شاید کمبود های نوکیا ایکس را جبران کند.

نوکیا ایکس 2 با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 200 معرفی شده است که دارای 2 هسته 1200 مگاهرتزی Cortex-A7 و گرافیک آدرنو 302 به همراه 1 گیگابایت حافظه رم میباشد (در مقایسه با دو هسته 1000 مگاهرتزی Cortex-A5، گرافیک آدرنو 203 و 512 مگابایت حافظه در نوکیا ایکس پیشرفت خوبی بنظر میرسد)

نمایشگر آن نیز به 4.3 اینچ ارتقا پیدا کرده است، درحالی که رزولوشن آن ثابت بوده و به همین دلیل چگالی پیکسل به 217 پیکسل در اینچ نزول پیدا کرده است.

حافظه داخلی ایکس 2 نیز مانند ورژن قبلی اش چهار گیگابایت بوده و از طریق کارت حافظه میکرو اس دی با حجم حداکثر 32 گیگابایت قابل افزایش است.

ظرفیت باتری نیز با افزایش 300 میلی آمپری به 1800 میلی آمپر رسیده است که بر اساس گفته های نوکیا پاسخگوی 13 ساعت مکالمه در شبکه 3G و همچنین 23 روز حالت استندبای خواهد بود.

از دیگر مشخصات این تلفن هوشمن جدید میتوان به دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری اچ دی 720p در پشت و یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد.

نوکیا X2 قرار است از پاییز امسال و با قیمت 99 یورو وارد بازار شود.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال