نمایشگاه دوچرخه لندن 2015 به روایت تصویر! (بخش دوم – پایانی)

دنیای دوچرخه ها، بر خلاف تصویر بسیاری از افراد در حال گسترش پیدا کردن می باشد. همین موضوع سبب شد که سری به نمایشگاه London Bike Show 2015 بزنیم و این رویداد بزرگ را از نزدیک مشاهده کنیم. از اصلی ترین دلایلی که دنیای دوچرخه ها به سرعت در حال پیشرفت می باشد، افزایش جمعیت […]

دنیای دوچرخه ها، بر خلاف تصویر بسیاری از افراد در حال گسترش پیدا کردن می باشد. همین موضوع سبب شد که سری به نمایشگاه London Bike Show 2015 بزنیم و این رویداد بزرگ را از نزدیک مشاهده کنیم.

از اصلی ترین دلایلی که دنیای دوچرخه ها به سرعت در حال پیشرفت می باشد، افزایش جمعیت و ترافیک شدن جاده ها می باشد. به همین دلیل، وب سایت هایی همچون Kickstarter و Indiegogo، با فراهم کردن شرایطی برای سرمایه گذاران، این امکان را به وجود آوردند که شاهد محصولات جدیدی در این زمینه باشیم. البته این محصولات جدید تنها دوچرخه ها و یا تکنولوژی های جدید نمی باشد، بلکه از محافظ های سر و گردن گرفته تا ابزار های جانبی نیز همه روزه در حال معرفی شدن می باشد.

در نمایشگاه London Bike Show 2015، ما شاهد دوچرخه های بسیار زیادی بودیم. برخی از این دوچرخه ها الکتریکی بودند و به همین دلیل قیمت بسیار بالایی داشتند، با این حال همچنان نیز از جذاب ترین های نمایشگاه بودند. اما چیزی که توجه ما را به خود جلب کرد، وجود تعداد بسیار زیادی از دوچرخه هایی بود که با فیبر کربن ساخته شده بودند. این موضوع علاوه بر ویژگی های این ماده، سبب میشد تا شاهد دوچرخه های ارزان قیمت و در عین حال خوش ساخت نیز باشیم.

نمایشگاه London Bike Show 2015 از تاریخ 12 فوریه آغاز شده بود و تا 15 فوریه ادامه داشت. به همین دلیل، اقدام به جمع آوری مجموعه از تصاویر جدیدترین تکنولوژی های موجود در این نمایشگاه کردیم که در ادامه می توانید آن ها را مشاهده نمایید. بخش اول خبر را می توانید از این لینک مشاهده کرده و بخش دوم را که قسمت پایانی خواهد بود، از همین پست دنبال نمایید.

 Rotwild

Rotwild ebikes

دوچرخه ی الکتریکی Rotwild، وارد بازار انگلستان شد…

Promixx

Promixx

محصول جدید و فوق العاده ی Promixx، در رنگ های مختلف عرضه خواهد شد

BikeHawk

BikeHawk

چراغ های عقب BikeHawk، یکی دیگر از محصولاتی بود که در این نمایشگاه معرفی شد

Kerbi

Kerbi

بدون شک اگر شما نیز در کنار جاده، دچار پنجر شدگی دوچرخه ی خود شوید، نیاز به یکی از این دستگاه ها پیدا خواهید کرد!

Eco Tap Shower

Eco Tap Shower

یکی از وسایلی که هر دوچرخه سوار می تواند با خود داشته باشد، Eco Tap Shower می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توانید هنگامی که از دوچرخه پیاده شده اید، به آرامی و البته به خوبی، دستان خود را بشویید..

Pony

Pony name this battery pack is excellent with a lithium core,

شارژر قابل حمل و خوش ساخت Pony که با ظرفیت 1280 وات ساعت، می تواند وسیله ای کاملا مناسب برای ماجراجویان باشد!

Folding Bike

folding bike

دوچرخه ای با قابلیت خمیده و جم شدن و البته با فرمان های اسپرت که قیمت آن، 1800 یورو می باشد!

و در نهایت نیز، دو تصویر دیگر از دوچرخه هایی با چرخ های بزرگ و قدرتمند، و دوچرخه های الکتریکی گران قیمت!

Massive tyres Electric bike companies

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال