نمایشگاه دوچرخه لندن 2015 به روایت تصویر! (بخش اول)

دنیای دوچرخه ها، بر خلاف تصویر بسیاری از افراد در حال گسترش پیدا کردن می باشد. همین موضوع سبب شد که سری به نمایشگاه London Bike Show 2015 بزنیم و این رویداد بزرگ را از نزدیک مشاهده کنیم. از اصلی ترین دلایلی که دنیای دوچرخه ها به سرعت در حال پیشرفت می باشد، افزایش جمعیت […]

دنیای دوچرخه ها، بر خلاف تصویر بسیاری از افراد در حال گسترش پیدا کردن می باشد. همین موضوع سبب شد که سری به نمایشگاه London Bike Show 2015 بزنیم و این رویداد بزرگ را از نزدیک مشاهده کنیم.

از اصلی ترین دلایلی که دنیای دوچرخه ها به سرعت در حال پیشرفت می باشد، افزایش جمعیت و ترافیک شدن جاده ها می باشد. به همین دلیل، وب سایت هایی همچون Kickstarter و Indiegogo، با فراهم کردن شرایطی برای سرمایه گذاران، این امکان را به وجود آوردند که شاهد محصولات جدیدی در این زمینه باشیم. البته این محصولات جدید تنها دوچرخه ها و یا تکنولوژی های جدید نمی باشد، بلکه از محافظ های سر و گردن گرفته تا ابزار های جانبی نیز همه روزه در حال معرفی شدن می باشد.

در نمایشگاه London Bike Show 2015، ما شاهد دوچرخه های بسیار زیادی بودیم. برخی از این دوچرخه ها الکتریکی بودند و به همین دلیل قیمت بسیار بالایی داشتند، با این حال همچنان نیز از جذاب ترین های نمایشگاه بودند. اما چیزی که توجه ما را به خود جلب کرد، وجود تعداد بسیار زیادی از دوچرخه هایی بود که با فیبر کربن ساخته شده بودند. این موضوع علاوه بر ویژگی های این ماده، سبب میشد تا شاهد دوچرخه های ارزان قیمت و در عین حال خوش ساخت نیز باشیم.

نمایشگاه London Bike Show 2015 از تاریخ 12 فوریه آغاز شده بود و تا 15 فوریه ادامه داشت. به همین دلیل، اقدام به جمع آوری مجموعه از تصاویر جدیدترین تکنولوژی های موجود در این نمایشگاه کردیم که در ادامه می توانید آن ها را مشاهده نمایید.

Rotwild

Rotwild are new electric bikes built in Germany promising more power and more efficient motors than any before them. Starting at £3,000.

Rotwild، یکی از جدیدترین دوچرخه های الکتریکی می باشد که توسط یک کمپانی آلمانی ساخته می شود و قیمتی بسیار بالا دارد، قیمتی که از 3000 یورو آغاز می شود!

IcGloves

 IcGloves

این دستکش های هوشمند قادر خواهند بود تا به هنگام دور زدن شما، چراغ های خود را به آن طرفی که رفته اید روشن کنند تا خودرو ها از مسیر حرکت شما با خبر شوند. مدت زمانی که این چراغ ها روشن می مانند 20 ثانیه بوده و باتری آن ها تا 30 روز دوام می آورد. قیمت آن نیز تنها 30 یورو می باشد.

The blow-up Helmet

 The blow-up helmet

کلاه ایمنی و جدیدی که به هنگام تصادف کردن، همچون یک کیسه ی هوا عمل می کنند و می تواند تمام ناحیه ی سر و گردن شما را پوشش دهد!

Blaze laser

 Blaze laser

دستگاهی که با تابیدن لیزر بر روی زمین، می تواند زاویه ی دوچرخه ی شما را نشان دهد..!

Aftershokz

 Aftershokz

یکی از مواردی که به هنگام دوچرخه سواری ممکن است هر فردی را آزار دهد، نشیدن صدای جاده به هنگام دوچرخه سواری می باشد. Aftershokz را با ساخت هدفون هایی از جنس استخوان حل کرده است!

BH Emotion EVO 650b Lite

 BH Emotion EVO 650b Lite

دورچرخه ی الکتریکی و جدید BH Emotion EVO 650b Lite که قادر خواهد بود با یک بار شارژ شدن، مسیر 45 مایل را بپیماید و تنها 2100 یورو قیمت دارد!

Locksit

 Locksit

Locksit، وسیله ای می باشد که متصل کردن آن به دوچرخه ی خود، می توانید از قرار گرفتن کلاه ایمنی خود اطمینان حاصل پیدا کنید!

Lightrider

 Lightrider

این وسیله ی جدید، نه تنها نور را از قسمت جلویی شما می تاباند، بلکه برای هر چه بهتر شدن موقعیت دوچرخه سوار، نور را به سمت بالا و به عقب نیز می تاباند..

Stique

Stique

ابزار چند کاره و جدید Stique، دارای شانه های آهنی، دماسنج، محل نگه داری باتری و سکه، محل اتصال زنجیر و … می باشد و قیمت آن تنها 25 یورو است!

Plume

Plume

محافظ نشیمن گاه جدید Plume، ساده اما کارآمد!

GoCycle

GoCycle

یکی از اولین و البته برترین دورچرخه های الکتریکی!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال