نوت بوک X5 Gaming شرکت Aorus با صفحه ی نمایش 15.6 اینچی عرضه خواهد شد

لپتاپ جدید شرکت Aorus که از نوت بوک های گیمینگ این شرکت به حساب می آید، قرار است با صفحه ی نمایش 15.6 اینچی عرضه شود. وضوح تصویر صفحه ی نمایش این نوت بوک که X5 Gaming نام دارد، UltraHD که برابر با 2160×3840 بوده و از تکنولوژی جدید IGZO جهت نمایش هر چه بهتر استفاده […]

لپتاپ جدید شرکت Aorus که از نوت بوک های گیمینگ این شرکت به حساب می آید، قرار است با صفحه ی نمایش 15.6 اینچی عرضه شود. وضوح تصویر صفحه ی نمایش این نوت بوک که X5 Gaming نام دارد، UltraHD که برابر با 2160×3840 بوده و از تکنولوژی جدید IGZO جهت نمایش هر چه بهتر استفاده می کنند.

این لپتاپ دارای دو کارت گرافیک GeForce GTX 965M بوده و که به صورت SLI چیده شده اند و هر کدام از انها، 4 گیگابایت حافظه ی داخلی دارند. همچنین این کارت ها، از تراشه ی GM204 استفاده می کنند. همچنین هر کدام از این کارت ها، پهنای باند 128 بیت، 1024 واحد پردازشگر کودا، کلاک هسته ی 945 مگاهرتز و 5 گیگاهرتز سرعت حافظه ی موثر دارند. همچنین، طبق نتایج تست های لابراتوار شرکن Aorus، به نظر می رسد قدرت این دو کارت گرافیک در کنار یکدیگر، به اندازه ی کارت اورکلاک شده ی GTX 980 می باشد چرا که این لپتاپ توانسته است در تست 3d Mark 11، امتیاز 13000 را کسب نماید که اگر اینگونه باشد، این لپتاپ در اجرای بازی های روز،هیچ مشکلی نخواهد داشت.

از سوی دیگر، این لپتاپ از آخرین نسل از پردازنده های سری Intel Core i7 استفاده می کند و اسلات های حافظه ی آن، تا حجم 32 گیگابایت را پشتیبانی می کنند و برای بیشتر شدن سرعت نیز، این شرکت شکاف PCIe – M.2 را در این لپتاپ قرار داده است تا سرعت بی نظیری در اختیار کاربران قرار بگیرد.

هنوز زمان عرضه و قیمت نهایی این لپتاپ 2.5 کیلوگرمی مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال