شارپ از تبلت جدید خود رونمایی کرد؛ Aquos Pad مجهز به تراشه اسنپدراگون 810

اخیرا کمپانی شارپ در حال سپری کردن روز‌های شلوغی بوده و بعد از معرفی گوشی Aquos ZETA (که مجهز به تراشه اسنپدراگون 810 کوآلکام با ویژگی ضبط فیلم‌های اسلوموشن بود)، هم اینک از تبلت جدید خود با نام Aquos Pad و با کد SH-05G رونمایی کرد. این تبلت جدید، بسیاری از ویژگی‌های گوشی تازه معرفی شده این شرکت […]

اخیرا کمپانی شارپ در حال سپری کردن روز‌های شلوغی بوده و بعد از معرفی گوشی Aquos ZETA (که مجهز به تراشه اسنپدراگون 810 کوآلکام با ویژگی ضبط فیلم‌های اسلوموشن بود)، هم اینک از تبلت جدید خود با نام Aquos Pad و با کد SH-05G رونمایی کرد. این تبلت جدید، بسیاری از ویژگی‌های گوشی تازه معرفی شده این شرکت را دارا بوده و مشخصات فنی آنها، شباهت بسیار زیادی با یکدیگر دارند.

تبلت جدید شارپ، دومین تبلت تولید شده در جهان است که از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 810 شرکت کوآلکام استفاده می‌کند. این تراشه سطح بالا از ترکیب شدن چهار هسته پردازشی Cortex A57 با فرکانس کاری 2.0 گیگا‌هرتز و چهار هسته پردازشی Cortex A53 با فرکانس 1.5 گیگا‎هرتزی ساخته شده است.

پنل صفحه نمایش قرار گرفته بر روی این گوشی از نوع IGZO (ساخت شرکت شارپ) بوده و دقت تصویری برابر 1200 × 1920 پیکسل را ارائه می‌دهد. از نظر طراحی این تبلت باید گفت که شارپ تمام تلاش خود را برای تغییر و کاهش حاشیه صفحه نمایش به کار برده است و حقیقتا در این زمینه نیز موفق عمل کرده است. تبلت Aquos Pad با ابعاد 174 × 105 × 8.0 میلی‌متری خود، یکی از کوچکترین و نازک‌ترین تبلت‌های 7 اینچی اندرویدی موجود در سطح بازار به حساب می‌آید و با توجه به وزن 210 گرمی آن، در لیست سبک‌ترین تبلت‌های اندرویدی نیز قرار خواهد گرفت.

حافظه RAM دو گیگا‌بایتی، حافظه داخلی 32 گیگا‎بایتی و پشتیبانی از کارت حافظه microSD از دیگر ویژگی‌های این دستگاه به حساب می‌آید. ظرفیت باطری این تبلت نیز معادل 3900 میلی‌آمپر است. در قسمت دوربین، این تبلت از امکانات مشابه گوشی ZETA این شرکت بهره‌مند نیست و در قسمت پشت تبلت، دارای دوربین اصلی با دقت 8 مگاپیکسل بوده و در پنل جلو به یک دوربین با قدرت تفکیک‌پذیری 2.1 مگاپیکسل مجهز است. همچنین این دستگاه به طور پیش‌فرض از نسخه پنجم سیستم عامل اندروید بهره می‌برد.

تبلت جدید شارپ با کد SH-05G در اواسط ماه جولای و تحت قرار‌داد با اپراتور Docomo (اپراتور ژاپنی) وارد بازار خواهد شد و هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت این دستگاه به بیرون درز نکرده است. همچنین احتمال عرضه جهانی این تبلت نیز وجود دارد.

Sharp-Aquos-Pad-SH-05G

با این تفاسیر به نظر شما، کمپانی ژاپنی شارپ با به همراه داشتن تکنولوژی خاص خود در زمینه تولید نمایشگر‌های با‌کیفیت، آیا می‌تواند با در اختیار گرفتن سخت‌افزار‌های قدرتمند، نبض بازار گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را در کشور ژاپن به دست بگیرد. 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال