نوکیا لومیا 830 با دوربین 10MP، OIS و Cortana در AT&T در دسترس خواهد بود

پس از شایعات ماه گذشته در مورد AT&T، این اپراتور روز سه شنبه اعلام کرد که نوکیا لومیا 830 را برای مشتریان خود عرضه خواهد کرد. قیمت و زمان عرضه آن، روز بعد توسط این اپراتور اعلام خواهد شد. لومیا 830 به همراه ویندوزفون 8.1 از پیش نصب شده ارائه خواهد شد. به این معنی […]

پس از شایعات ماه گذشته در مورد AT&T، این اپراتور روز سه شنبه اعلام کرد که نوکیا لومیا 830 را برای مشتریان خود عرضه خواهد کرد. قیمت و زمان عرضه آن، روز بعد توسط این اپراتور اعلام خواهد شد. لومیا 830 به همراه ویندوزفون 8.1 از پیش نصب شده ارائه خواهد شد. به این معنی که Cortana از همان ابتدا در دسترس مشترکین AT&T در دسترس خواهد بود.

Nokia-Lumia-830-6

با صفحه نمایش 5 اینچ و رزولوشن 1280×720، تراکم پیکسل حاصل، 294ppi بوجود آمده، همچنین این گوشی دارای پردازنده چهارهسته ای 1.2 گیگاهرتز اسنپدراگون 400 و پردازنده گرافیکی Adreno 305 خواهد بود و حافظه رم این گوشی 1GB و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت می باشد. یک اسلات میکرو اس دی با پشتیبانی از حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت نیز برای در اختیار داشتن فضای ذخیره سازی بیشتر در دسترس است.

دوربین پشتی 10 مگاپیکسل دارای دیافراگم f/2.2 می باشد که امکان گرفتن عکس ها را با کیفیت خوب حتی در شرایط کم نور نیز فراهم می کند. این دورین همچنین دارای لرزشگیل اپتیکال برای ثبت بهترین تصاویر میباشد. دوربین جلوی 9 مگاپیکسل نیز برای عکس های سلفی و تماس های ویدئویی در دسترس است. باتری این گوشی  نیز 2200 میلی آمپر می باشد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال