نوکیا Lumia 930 با داک شارژ بی سیم ارائه خواهد شد

با اینکه داک های شارژ بی سیم از مدت ها پیش به بازار عرضه شدند اما به نظر می آید تولید کنندگان تلفن های هوشمند علاقه ای به عرضه آنها در کنار محصولات خود نداشتند. اکنون نوکیا تصمیم دارد اقدامی در این مورد انجام دهد و Lumia 930 را با دستگاه های شارژ بی سیم […]

با اینکه داک های شارژ بی سیم از مدت ها پیش به بازار عرضه شدند اما به نظر می آید تولید کنندگان تلفن های هوشمند علاقه ای به عرضه آنها در کنار محصولات خود نداشتند. اکنون نوکیا تصمیم دارد اقدامی در این مورد انجام دهد و Lumia 930 را با دستگاه های شارژ بی سیم عرضه خواهد کرد.

PMA رقیبی جدی برای استاندارد Qi محسوب می شود چرا که Nokia 1520 نیز با استانداردهای PMA همگام است، و این دوگانگی در محصولات شرکت نوکیا زمینه ی رقابتی حساس را فراهم می کند.

به نظر می آید شرکت نوکیا سعی دارد مشتریان خود را با تکنولوژی های روز شارژ بی سیم همراه کند. خرید محصولات جانبی برای گوشی های هوشمند زیاد فراگیر نیست و شاید دلیل عدم استفاده گسترده از داک های شارژ بی سیم نیز همین باشد، اما عرضه ی رایگان این محصول در کنار گوشی های هوشمند استراتژی خوبی برای رواج استفاده از این تکنولوژی است. و شاید این استراتژی برای معرفی بهتر Qi در بازار شارژرهای  بی سیم است.

لینک کوتاه | منبع :phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال