هدفون های محبوب بیتس؛ بلاخره بی سیم طراحی شدند!

تقریبا هر جا که حرفی از موزیک و صدا به میان می آید کمپانی بیتس هم حرفی برای گفتن دارد، این شرکت تنوع زیادی در ارائه ی هدفون داشته است اما تا کنون نمونه ی بی سیم از این شرکت ارائه نشده بود. اکنون بیتس اولین هدفون بی سیم خود را با نام Powerbeats2 عرضه […]

تقریبا هر جا که حرفی از موزیک و صدا به میان می آید کمپانی بیتس هم حرفی برای گفتن دارد، این شرکت تنوع زیادی در ارائه ی هدفون داشته است اما تا کنون نمونه ی بی سیم از این شرکت ارائه نشده بود. اکنون بیتس اولین هدفون بی سیم خود را با نام Powerbeats2 عرضه کرده است.

این هدفون ها در کنار استفاده از سیستم بلوتوث برای طراحی بی سیم، قابلیت های جالب دیگری نیز دارند. باندهای این هدفون ضدآب و عرق طراحی شده اند و در هربار شارژ هدفون می توان 6 ساعت ممتد موزیک گوش داد. Powerbeats2 با دکمه های استاندارد تعویض ترک و تغییر ولوم طراحی شده اند، همچنین در طراحی آن یک میکروفون نیز لحاظ شده تا در حین موزیک گوش دادن از پاسخ به تماس های تلفنی تان بازنمانید.

فکر می کنید این هدفون های با کیفیت و محبوب را با چقدر هزینه ازآن خود خواهید کرد؟ 200 دلار قیمتی است که برای این جفت هدفون در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال