اسپیکرهای بلوتوث جدید اپل، از یک اپلیکیشن اندوریدی استفاده می‌کنند

بخش Beats شرکت اپل به تازگی از یک بلندگوی بی‌سیم بلوتوث جدید از سری Pill محصولات خود، رونمایی کرده است. این محصول جدید که +Pill نام دارد با قیمت 229.95 دلار  به بازارهای فروش عرضه خواهد شد و البته بهتر است بدانید که این مدل نسبت به نسخه پیشین کمی گران‌تر بوده و این میزان هزینه بیشتر به دلیل […]

بخش Beats شرکت اپل به تازگی از یک بلندگوی بی‌سیم بلوتوث جدید از سری Pill محصولات خود، رونمایی کرده است. این محصول جدید که +Pill نام دارد با قیمت 229.95 دلار  به بازارهای فروش عرضه خواهد شد و البته بهتر است بدانید که این مدل نسبت به نسخه پیشین کمی گران‌تر بوده و این میزان هزینه بیشتر به دلیل قدرت سخت‌افزار و بهبودی‌های انجام شده بر روی این نسخه پرداخت خواهد شد.

این بلندگوی بی‌سیم از نظر ابعاد دارای اندازه نسبتا بزرگتری نسبت به نسل پیشین خود بوده و البته این موضوع خود باعث ایجاد و انتشار امواج صوتی بهتر و دقیق‌تر و البته باکیفیت‌تری می‌شوند. در کنار این موارد، میزان دوام باتری این مدل نیز نسبت به نسل پیشین بهبود یافته است و هم اکنون پیل پلاس بیتس با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا مدت زمان 12 ساعت دوام آورد (البته استاندارد صنعتی آن برابر 8 تا 10 ساعت است). علاوه بر آن ظاهر این دستگاه بسیار دوست‌داشتنی و زیباتر شده است و مسلما با یک نگاه آن را خواهید پسندید. بهتر است بدانید که این طراحی، اولین تلاش این شرکت بعد از طراحی و عرضه ساعت هوشمند Apple Watch است. پس انتظار می‌رفت که این محصول و شکل و شمایل آن تنها به یک ابزار جانبی شباهت نداشته و البته درست بر خلاف آن، بیشتر نمای یک دستگاه پخش کننده موزیک لوکس و حرفه‌ای را از خود نمایان کند.

beats-pill-plus-3

در هر صورت همان طور که احتمالا مطلع هستید، شرکت Beats  هم اینک توسط کمپانی بزرگ اپل خریداری شده است و زیر سایه حمایت این شرکت بزرگ قرار دارد. در عین حال این شرکت به پیشرفت روز افزون کمپانی اپل در این حوزه بسیار کمک خواهد کرد و البته نشانه‌های اپل را نیز بیشتر در سطح دنیا منتشر خواهد کرد. درگاه شارژ این دستگاه یکی از این نشانه‌ها بوده که البته آن طور که به نظر می‌رسد، این نوع پورت که لایتنینگ نام دارد، برای شرکت اپل بسیار عزیز بوده و دل کندن از آن برای این شرکت بسیار سخت به نظر می‌‌رسد! در هر حال بلندگوی پیل پلاس بیتس، اولین بلندگوی دنیا است که به درگاه لایتنینگ اپل مجهز می‌شود. با اتصال این کابل به دستگاه، مدت زمان سه ساعت به منظور شارژ کامل بلندگو زمان لازم خواهد بود.

جالب است بدانید که بلندگوی +Beats Pill تنها از اپلیکیشن‌های سیستم عامل iOS پشتیبانی نکرده و در حقیقت یکسری اپلیکیشن‌های اندرویدی نیز برای به اجرا در آوردن موزیک بر روی این بلندگو تدارک دیده شده است. با استفاده از این برنامه امکان تغییر میزان بلندی صدای بلندگو، عملیات جفت شدن دستگاه‌ها و جابه‌جایی میان مودها و تنظیمات گوناگون صوتی این بلندگو و دست‌کاری آنها به سادگی انجام خواهد شد. در صورت تمایل می‌توانید در پایان ماه اکتبر و از طریق سایت شرکت اپل یکی از آنها را سفارش دهید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال