پابلیک چت؛ امکان جدید وایبر برای کاربران سراسر دنیا

تولید کنندگان اپلیکیشن محبوب چت و مکالمه ی وایبر امکان جدیدی را با نام Public Chats معرفی کرده اند. این امکان در وایبر به کاربران این امکان تا مکالمات و مطالب را بین چند دستگاه موبایل به اشتراک بگذارند. همچنین این امکان شامل چت با افراد شاخص و معروف نیز می باشد. این امکان برای […]

تولید کنندگان اپلیکیشن محبوب چت و مکالمه ی وایبر امکان جدیدی را با نام Public Chats معرفی کرده اند. این امکان در وایبر به کاربران این امکان تا مکالمات و مطالب را بین چند دستگاه موبایل به اشتراک بگذارند. همچنین این امکان شامل چت با افراد شاخص و معروف نیز می باشد. این امکان برای تمامی کاربران وایبر در دسترس خواهد بود، هیچ محدودیتی برای چت هایی که شما وارد آنها می شوید وجود ندارد.

همانطورکه انتظار می رفت Public Chats دارای امکان ارسال مطالب، عکس، ویدئو، صدا و استیکرها را دارد. همچنین شرکت کنندگان در چت می توانند دوستان خود را نیز دعوت کنند.

پابلیک چت برای تمامی برند ها و افراد معرف دنیا در دسترس است و محبوب ترین چت ها در صفحه ای که در وایبر به به پابلیک چت اختصاص داده شده نمایش داده می شود.

وایبر اکنون در سراسر دنیا 460 میلیون کاربر دارد، این تعدا در برابر کاربران بالای 600 میلیون واتس اپ بسیار ناچیز است اما به هر حال تعداد زیادی است.

نظر شما درباره ی امکان جدید وایبر چیست؟ آیا در کشور ما رونق خواهد داشت؟

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال