چیپ جدید تگزاس‏اینسترومنتس، پروژکتوری قوی برای اسمارت فون‏ها

اینطور که پیداست، با چیپ جدید شرکت تگزاس اینسترومنتس، باید منتظر حضور یک پیکوپروژکتور در اسمارت فون ها و تبلت های آینده باشیم. به گفته این شرکت، چیپ جدید که اندازه آن تنها 7.5 میلیمتر شده، نسبت به نسل قبلی پیشرفت های زیادی از جمله افزایش 100 درصدی میزان نور، کاهش 50 درصدی مصرف انرژی […]

اینطور که پیداست، با چیپ جدید شرکت تگزاس اینسترومنتس، باید منتظر حضور یک پیکوپروژکتور در اسمارت فون ها و تبلت های آینده باشیم.

به گفته این شرکت، چیپ جدید که اندازه آن تنها 7.5 میلیمتر شده، نسبت به نسل قبلی پیشرفت های زیادی از جمله افزایش 100 درصدی میزان نور، کاهش 50 درصدی مصرف انرژی و شاید مهمتر از آنها افزایش رزولوشن به میزان 4 برابر (از 360×640 به 720×1280) را در بر داشته است.

برای مقایسه باید گفت، چیپ قبلی که در تلفن هوشمند گلکسی بیم استفاده شده بود، با یک بار شارژ حدود 3 ساعت امکان پخش تصاویر از پروژکتور روی پرده ای با طول حدود 130 سانتیمتر و با رزولوشن 360×640 را دارا بود.

هرچند هنوز برنامه تولید هیچ تلفن هوشمندی با این تلفن هوشمند وجود ندارد، اما احتمال آن در یک تلفن هوشمند در آینده نزدیک و با توجه به پیشرفت هایی که داشته آنچنان دور از انتظار نخواهد بود.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال