کوالکام با سامسونگ در مورد اسنپدراگون 805 برای گلکسی نوت 4 قرارداد می بندد

شایعات پبرامون سامسونگ گلکسی نوت 4 مدت هاست که وجود دارد. گفته می شد این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون 805 کوالکام خواهد بود و اکنون به نظر می رسد این موضوع تأیید شده باشد. ZDNet Korea نه تنها ادعا می کند که نوت 4 از اسنپدراگون 805 استفاده خواهد کرد، بلکه می گوید کوالکام یک […]

شایعات پبرامون سامسونگ گلکسی نوت 4 مدت هاست که وجود دارد. گفته می شد این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون 805 کوالکام خواهد بود و اکنون به نظر می رسد این موضوع تأیید شده باشد. ZDNet Korea نه تنها ادعا می کند که نوت 4 از اسنپدراگون 805 استفاده خواهد کرد، بلکه می گوید کوالکام یک پیشنهاد ویژه برای این پردازنده ها ارائه داده است.

این منبع اظهار دارد کوالکام تخفیف ویژه ای بر روی پردازنده ی اسنپدراگون 805 به سامسونگ می دهد اما به نظر می رسد این ادعا کمی نادرست باشد. به گفته منبع، این تخفیف قیمت اسنپدراگون 805 را به حدود “قیمت دو رقمی برای هر چیپ” می آورد، که نشان می دهد این میزان حدود 10 دلار تا 99 دلار است. این نه تنها یک فاصله بسیار بزرگ است، بلکه لزوما به تخفیف زیاد نیز اشاره نمی کند.برای مثال طبق گزارش IHS teardown، اسنپدراگون 801 در گلکسی اس 5 حدود 41 دلار در هر چیپ هزینه داشته است.

هنوز معلوم نیست که چرا سامسونگ این پیشنهاد را برای پردازنده ها دریافت کرده است، هر چند میزانی که سامسونگ به فروش می رساند تنها بخشی از آن است. از طرفی دیگر تخفیف گزارش شده ظاهرا ال جی را خشمگین کرده است که چرا سامسونگ باید چنین شرایط خاصی را دریافت کند!

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال