کیت ماژولار پروژه ی گوگل آرا رسما معرفی شد

کیت ماژولار پروژه ی گوگل آرا امروز رسما معرفی شد. این کیت که فعلا برای توسعه دهندگان در دسترس خواهد بود، در دو مدل کوچک (با اندازه 2 در 5 واحد) و متوسط (با اندازه 3 در 6 واحد) عرضه شده و مدل بزرگ آن (با اندازه 4 در 7 واحد) نیز در آینده نزدیک […]

کیت ماژولار پروژه ی گوگل آرا امروز رسما معرفی شد. این کیت که فعلا برای توسعه دهندگان در دسترس خواهد بود، در دو مدل کوچک (با اندازه 2 در 5 واحد) و متوسط (با اندازه 3 در 6 واحد) عرضه شده و مدل بزرگ آن (با اندازه 4 در 7 واحد) نیز در آینده نزدیک عرضه خواهد شد.

در تصاویر منتشر شده (مراجعه شود به ادامه مطلب)، ضمن قطعات سخت افزاری ماننده پردازنده و سایر چیپ ها و سنسورها، باتری، دوربین، حافظه و … که در پشت دستگاه قرار میگیرند، شاهد امکانات جذابی در جلوی آن هستیم که عبارت هستند از صفحه نمایش لمسی بصورت کامل (یا قسمتی از نمای جلوی دستگاه)، اسپیکر (در بالا، پایین و یا هردو قسمت)، صفحه کلید حروفی یا عددی و دکمه هوم به همراه اسکنر اثر انگشت هستیم.

ماژول های گوگل آرا از هفته ی آینده در کنفرانس توسعه دهندگان به دست آنها خواهد رسید و پیشبینی میشود از فصل اول سال 2015 شاهد حضور اولین نمونه های تولید شده از گوگل آرا در فروشگاه ها برای عموم مردم باشیم.

google-ara-project-modular-phone-2

 

google-ara-project-modular-phone-3

 

 

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال