کفش های چهار بعدی رنگ سبز کربنی شرکت آدیداس

به عنوان بخشی از جشنواره طراحی لندن، آدیداس با شرکت تولیدکننده کتانی‌های سنگین وزن Footpatrol همکاری کرده است تا مدلی منحصر به فرد از کفش‌ Futurecraft 4D را ارائه نماید. برای جزئیات بیشتر با تک نیوز همراه باشید. این شراکت جدید به دنباله‌ همکاری‌های اخیر با کمپانی‌های Sneakersnstuff و Invincible صورت پذیرفته است. هر دوی آن‌ها مدل‌های خاص […]

به عنوان بخشی از جشنواره طراحی لندن، آدیداس با شرکت تولیدکننده کتانی‌های سنگین وزن Footpatrol همکاری کرده است تا مدلی منحصر به فرد از کفش‌ Futurecraft 4D را ارائه نماید. برای جزئیات بیشتر با تک نیوز همراه باشید.

این شراکت جدید به دنباله‌ همکاری‌های اخیر با کمپانی‌های Sneakersnstuff و Invincible صورت پذیرفته است. هر دوی آن‌ها مدل‌های خاص خود را از کفش‌های آینده گرایانه‌ی آدیداس تولید کرده‌اند.

این کفش در تعدادی محدود تولید ‌می‌شود و از نظریه‌ی هارمونی رنگ‌ها الهام گرفته است. شرکت Footpatrol در طول طراحی آن، از چرخه‌ی رنگ‌ها به عنوان راهنما استفاده کرده. همچنین آرایه‌ای از سایه‌های ثانویه و ثالثیه سبز رنگ انتخاب شده که به صورت هماهنگ در یک ساختار بافتی ترکیب می‌شود.

لوگوی Gasmark شرکت Footpatrol بر بالا برچسب حلقه‌ای مانند Consortium که در قسمت پاشنه کفش می‌باشد، قرار گرفته است. البته جذابه‌ی اصلی این کفش مربوط به لایه‌ی میانی آن می‌شود که از نور، هوا و بیست هزار ستون ساخته شده است و می‌توان آن را به صورت اختصاصی تنظیم کرد تا حداکثر کنترل را بر بازگشت انرژی داشته باشد. این فرایند Digital Light Synthesis نامیده می‌شود.

این رنگ جدید قرار است در جشنواره طراحی لندن به نمایش گذاشته شود و هنرمند لندنی آقای بن کولن که در حوزه‌ی هنرهای بصری فعالیت می‌کند، در این مراسم حضور خواهد داشت.

این نمایشگاه در روز 21 سپتامبر بر روی عموم باز خواهد شد و تا ساعت 3 ظهر روز 22 دسامبر در خیابان Bateman پا برجا خواهد بود. این کفش در همان زمان از وبسایت رسمی Footpatrol و فروشگاه پاریس این شرکت، با قیمتی معادل 400 یورو به فروش گذاشته خواهد شد.

نظر شما کاربران تک نیوز در رابطه با همکاری شرکت‌های آدیداس و Footpatrol برای تولید مدل اختصاصی از کفش Futurecraft 4D چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال