برندگان گجت های هوشمند خانگی در مراسم T3 Awards

مجله معتبر T3 هر ساله در زمینه‌های مختلف تکنولوژی‌، به خلاق‌ترین تولیدکنندگان، جوایزی را اهداء می‌کند. اخیر این وبسایت تعییراتی در سیاست خود  انجام داده و سعی می‌کند اخبار مربوط به کالاهای خانگی را پوشش دهد. دلیل این کار مشخص است، زیرا کالاهای خانگی همواره پیشرفت‌های بسیاری را با خود به همراه می‌آورد و در […]

مجله معتبر T3 هر ساله در زمینه‌های مختلف تکنولوژی‌، به خلاق‌ترین تولیدکنندگان، جوایزی را اهداء می‌کند. اخیر این وبسایت تعییراتی در سیاست خود  انجام داده و سعی می‌کند اخبار مربوط به کالاهای خانگی را پوشش دهد. دلیل این کار مشخص است، زیرا کالاهای خانگی همواره پیشرفت‌های بسیاری را با خود به همراه می‌آورد و در برخی از مواقع شاهد هستیم که نرم افزار‌ها و اپلیکیشن‌ها نیز در حال نفوذ به این عرصه می‌باشند. برای اخبار تکنولوژی با تک نیوز همراه باشید.

به گزارش اخبار فناوری تکنولوژی نیوز، این وبسایت برای نشان دادن این موضوع، تلاش کرده در لیست طولانی جوایز T3 سال 2018 خود، فهرست کوچکی متشکل از کالاها و لوازم خانگلی را نیز تهیه کند. در این فهرست حدود 10 برند خانگی وجود دارد که برای بدست آوردن عناوین با یکدیگر رقابت می‌نمانید.

مراسم T3 Awards 2018، در سه شنبه‌ی همین هفته در Ministry of Sound برگزار می‌شود و تمامی این گجت‌های مربوط به خانه و باغچه، در محوطه VIP به نمایش در خواهند آمد.

بنابراین هر آنچه که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد مربوط به برندگان جوایز کالاهای خانگی می‌شود ( به جزء لوازم بزرگی که در آشپزخانه قرار می‌گیرد همانند یخچال، لباس شویی و غیره). دسته‌هایی که قرار است به آن‌ها اشاره کنیم، شامل بهترین وسیله خانگی، بهترین فناوری برای بهبود هوای خانه، بهترین جارو برقی، بهترین وسیله‌ی کوچک خانگی، بهترین وسیله آرایشی و بهترین وسیله‌ی مربوط به باغچه می‌شوند.

بهترین وسیله‌ی خانگی و جارو برقی: DYSON CYCLONE V10 ABSOLUTE

می‌توان از این وسیله خانگی به عنوان قهرمان‌ اصلی رقابت‌‌های T3 Award یاد کرد. Cyclone V10 Absolute یکی از تنها دو دستگاهی است که توانست بیش از یک جایزه‌ را T3 دریافت کند. برای آشنا شدن با دستگاه دوم بهتر است تا روز سه شنبه صبر کنید.

DYSON CYCLONE V10 ABSOLUTE یک گام اساسی برای فرایند بی‌سیمی شدن جارو برقی‌ها به شمار می‌رود. این وسیله‌ی دستی طوری طراحی شده تا سطوح را گردگیری کند و می‌توانید با استفاده از آن کفی و زیر صندلی‌های خودرو را پاک نماید. اما این محصول در آن زمینه به خوبی نسل قبلی خود یعنی V8 Absolute عمل نمی‌کند. با این حال، این محصول اولین مدل در نوع خود است که توسط باتری تغذیه می‌شود و توانسته استاندارد جدیدی را برای جارو برقی‌ها تعریف کند به طوری که شرکت Dyson توسعه جارو برقی‌های سیمی را کاملا رها کرده است.

در چند سال گذشته، جارو برقی‌های دستی (در آن زمان دارای سیم بوده‌اند) شرکت Dyson به راحتی جوایز مربوط به بهترین جارو برقی مراسم‌های T3 Award را از آن خود می‌کردند. اما در حال حاضر، رقابت بسیار نزدیک‌تر از گذشته است و شرکت‌هایی همچون Vax، Gtech،Bosch، Philips و Shark پیشرفت‌های قابل توجه‌ای را داشته‌اند.

بهترین جارو برقی ستایش شده: Neato Botvac Connected D7

این محصول را می‌توان به عنوان بهترین جارو برقی روباتی در نظر گرفت و خرید آن به شدت پیشنهاد می‌شود. برنامه گذاری آن به راحتی صورت می‌پذیرد و با استفاده از قابلیت (no-go zones)، می‌توان آن را از مکان‌هایی مورد نظرتان دور نگه داشت، ویژگی‌ای که بسیاری از ربات‌ها کماکان توانایی آن را ندارد. البته، نیازی که به شدت احساس می‌شود، این است که ربات‌ها از پس هر شرایطی بر بیایند و موانع موجود باعث وقفه در وظایفشان نگردد. اما در حال حاضر، چنین پیشرفتی قابل قبول است.

دیگر دستگاه‌هایی که برای عنوان بهترین وسیله‌ی خانگی نامزد شده بودند: Sage The Oracle Touch، Dyson Pure Cool، Tefal ActiFry Genius XL، Samsung FamilyHub، LG 6 Motion، AEG 9000 Series

دیگر مدل‌هایی که برای عنوان بهترین جارو برقی نامزد شده بودند: Miele Blizzard CX1 Comfort Powerline، Vorwerk VK200, Bosch BCS122GB Unlimited، Shark DuoClean Cordless، Philips Speed Pro Max

بهترین وسیله خانگی کوچک: Sage the Oracle Touch

سازندگان این محصول هنگام معرفی آن از عبارت نامفهومی استفاده کردند که معنای آن، جمله‌ی ” از وسیله‌ای در آشپزخانه‌تان استفاده کنید که از یخچال و فر کوچک‌تر باشد” می‌باشد. اگر آشپزخانه را یک نیروی نظامی در نظر بگیرید، وسیله‌های کوچک آشپزخانه همانند پیاده نظام سنگین آن به شمار می‌روند(بنابراین لوازم بزرگ همچون یخچال و فر، تانک‌های این نیروی نظامی را تشکیل می‌دهند)

شاید تصور کنید که این نوع قیاس چندان جالب نباشد اما با این حال برای توصیف Sage The Oracle Touch مناسب است زیرا ظاهر و کیفیت ساخت این محصول تا حدودی تداعی کننده سخت افزار نظامی می‌باشد. همچنین قهوه‌هایی که این دستگاه آماده می‌کند، طعم فوق العاده‌ای دارند و به راحتی می‌توان با صفحه نمایش لمسی، آن را مدیریت کنید. اما بو و هوایی که این دستگاه قهوه ساز تولید می‌کنند با دیگر دستگاه‌های دانه‌ی قهوه-به-فنجان (bean-to-cup ،دانه‌های قهوه را می‌توان مستقیما در این دستگاه‌ها گذاشت) کاملا تفاوت دارد.

این محصول را می‌توان نماد فناوری‌های کوچک، مثالی از مهندسی عالی و قهوه سازی نمونه در نظر گرفت. Oracle Touch بی‌شک در آشپزخانه‌های قرن 21 هیچ رقیبی ندارد.

دیگر دستگاه‌هایی که برای عنوان بهترین وسیله‌ی خانگی کوچک نامزد شده بودند: Tefal ActiFry Genius XL، Smeg ECF01، Bosch MSM88160GB، KitchenAid Artisan Stand Mixer، JR Ultra 8000S 2، KitchenAid Artisan Power Plus Blender

بهترین وسیله آرایشی: PHILIPS SERIES 9000 PRESTIGE

شرکت فیلیپس برای بازگشتن به قلتک خوش اقبالی، بر روی سری 9000 سرمایه گذاری کرده است. به نظر می‌رسد این شرکت به هدفش رسیده و می‌توان این محصول را برنده قطعی این دسته اعلام کرد. به خصوص مدل PRESTIGE که سبک و توانایی‌های خاص خود را دارد.

تاکنون ریش تراش الکترونیکی‌ای وجود نداشته که از چنین قدرت یا سخت افزار بالا رده‌ای بهره برده باشد. این محصول حتی همانند یک گوشی هوشمند، از قابلیت شارژ وایرلس بهره می‌برد.

ریش تراش‌های الکترونیکی، در سال‌های اخیر توانسته‌اند در زمینه شکل دادن و پیرایش ریش چهره‌ی مردان به خوبی کار کنند اما مدل 9000 Prestige در این بخش پاها را فراتر گذاشته است و در ضمن از پس وظایف‌اش به خوبی بر می‌آید.

دیگر دستگاه‌هایی که برای عنوان بهترین وسیله‌ی آرایشی نامزد شده بودند: Panasonic ER-GD60 I-SHAPER، Braun Series 9 9296CC، Philips Oneblade Pro، Philips Sonicare 6100 ProtectiveClean، Braun MGK 3045

بهترین فناوری برای بهبود هوای خانه: DYSON PURE COOL

ابتدا باید در رابطه با نام عنوان ذکر شده برای این جایزه عذر خواهی کنیم، زیرا ما نمی‌دانستیم که چگونه عبارتی همچون ” بهترین فن‌ها، بهترین تصفیه کننده‌های هوا، بهترین رطوبت ساز، بهترین رطوبت گیر و بهترین بخاری همراه با فن” را در درون یک جمله نسبتاً کوتاه جا دهیم.

نسخه به روز شده‌ی 2018 نرم افزار کنترل کننده‌ی Dyson، ترکیبی از اطلاعات فن‌ و تصفیه‌ کننده را در رنج جدیدی، بر روی صفحه نمایش به ارمغان می‌آرود. بنابراین شما از این پس می‌توانید دقیقا مشاهده کنید که چه فیلترهایی بر روی هوای خانه‌ی شما تاثیر گذاشته است. این محصول بی سر و صدا و توانمندی بالا کار خود را انجام می‌دهد. همچنین نرم افزار آن نسب به سال گذشته، شامل بهبودهایی بوده است.

دستگاه دیگری که به شدت پیشنهاد می‌شود: Falmec Bellaria در زمینه‌ی تصفیه‌ی هوا یکی از بهترین‌ها است ( البته اگر ظاهر آن که همانند سطل بازیافت است را در نظر نگیریم). ساخته شده از شیشه‌ی ونیزی، که جذابیت خاصی به آن می‌دهد و با تصفیه کننده هوا Falmec در داخل آن، به خوبی می‌داند که چگونه وظایف خود را انجام دهد.

دیگر دستگاه‌هایی که جزء نامزدهای عنوان بهترین فناوری برای بهبود هوای خانه بودند: Meaco 1056 Air Circulator، Philips AC3256، Vax Pure Air 300، Meaco 25L Ultra Low Energy Dehumidifier

بهترین وسیله‌ی مربوط به باغچه و باغ: STIHL RMA 235

به نظر نمی‌رسد، افراد زیادی به باغبانی علاقه داشته‌ باشند اما در حال حاضر محصولات زیادی در این حوزه در حال خودنمایی هستند. یکی از بزرگترین محصولاتی که در مراسم T3 2018، جایزه‌ای را از آن خود کرده مربوط به دستگاه چمن زن بی‌سیم Stihl RMA 235 می‌شود.

یکی از ویژگی‌های شگفت آوری که در این قهرمان و محافظ باغ‌ها به کار گرفته‌ شده، این است که سرعت پره و تیغه را بسته به طول چمن تنظیم می‌کند. از این روی، هنگامی که با اشیای بلند برخورد کند، سرعت تیغه را بالا می‌برد و زمانی که مقاومت کمی در برابر تیغه احساس نماید، سرعت آن را متعادل می‌سازد. این کار باعث می‌شود تا عمر باتری آن افزایش یابد و تا محدوده‌ی 60 متر مربع، هیچ چمنی نمی‌تواند جلوی این دستگاه را بگیرد.

دیگر دستگاه‌هایی که برای عنوانبهترین وسیله‌ی مربوط به باغچه و باغ نامزد شده بودند: Greenworks G40LM35، Cobra MX46SPB، Robomow RS635، Gtech ST20، Ryobi OBL1820S، Bosch AXT 25 TC

لطفا نظرات خود را در رابطه با برندگان جوایز T3 2018 در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال