ساخت ربات مار مانند که از نردبان بالا میرود + ویدئو

اکثر افراد ربات‌ها را برای آینده انسان‌ها خطرناک تلقی می‌کنند. رباتی که بوستون داینامیک تولید کرده می‌تواند حرکت عقربی و پارکور انجام دهد که مورد تمسخر دیگران قرار گرفته است، حتی رسانه‌ها شروع به تولید مستنداتی کرده‌اند که از خطرات احتمالی این دستگاه‌ها خبر می‌دهند اما در واقعیت این دستگاه‌ها تا چه حد می‌توانند خطرآفرین […]

اکثر افراد ربات‌ها را برای آینده انسان‌ها خطرناک تلقی می‌کنند. رباتی که بوستون داینامیک تولید کرده می‌تواند حرکت عقربی و پارکور انجام دهد که مورد تمسخر دیگران قرار گرفته است، حتی رسانه‌ها شروع به تولید مستنداتی کرده‌اند که از خطرات احتمالی این دستگاه‌ها خبر می‌دهند اما در واقعیت این دستگاه‌ها تا چه حد می‌توانند خطرآفرین باشند؟ موضوع مورد بحث امروز ما در رابطه با رباتی است که ظاهری همانند مار دارد و می‌تواند از نردبان بالا برود ( این موضوع ما را تا حدودی به یاد بازی مار پله می‌اندازد)

 

 

به گزارش اخبار فناوری اطلاعات tech-news، رباتی که در تصور فوق مشاهده می‌کنید توسط دانشگاه‌های Kyoto و Electro-Communications ساخته شده است. این ربات در کنفراس بین المللی IEEE/RSJ که مربوط به سیستم‌های ربات‌ها می‌شود، معرفی شد. یکی از شعارهای این کنفراس « پیش به سوی جامعه رباتیک» می‌باشد.

البته شوخی‌های جالبی در رابطه با این شعار صورت گرفته، برخی از کاربران در فضای مجازی از عبارت‌هایی همچون پیش به سوی جامعه‌ای تحت سلطه‌ی روبات‌های پارکور کار و روبات‌های مار شکل استفاده کرده‌اند.

ساخت ربات مار مانند که از نردبان بالا میرود + ویدئو

چکیده‌ای از سخنان تیم سازنده

“ما از متد بالا رفتن نردبان برای این روبات مار شکل استفاده کرده‌ایم تا با سطح آن سازگاری مناسبی داشته باشد. ما با به کاری گیری یک روش حرکت کردن، یک مسیر جدید برای این مار روباتی طراحی کرده‌ایم و از طریق متصل نمودن اشکال مختلف خود را به هدف می‌رساند. بالا رفتن از نردبان به وسیله تغییر حرکت و پیش‌بینی قدم بعدی در نردبان صورت می‌پذیرد.”

از طریق این ایده انسان‌ها می‌توانند به فضاهایی دسترسی پیدا کنند که پیش‌تر امکان پذیر نبوده است. این مار به ویژه در شرایط فاجعه‌بار و رخ دادن بلایای طبیعی می‌تواند به کمک نیروهای امدادی بیاید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال