ربات هایی با قابلیت نظافت منزل

iRobot دو ربات نظافتچی جدید با نام هایی Roomba s9+ و Braava Jet m6 با قابلیت کشیدن جاروبرقی، تی زدن و گردگیری خانه را عرضه کرده است. می تواند با استفاده از اپلیکیشن iRobot تنظیمات لازم را انجام دهید تا فرمان تی کشیدن و گردگیری را به شکل خودکار به Braava Jet m6 بدهد. اگرچه […]

iRobot دو ربات نظافتچی جدید با نام هایی Roomba s9+ و Braava Jet m6 با قابلیت کشیدن جاروبرقی، تی زدن و گردگیری خانه را عرضه کرده است. می تواند با استفاده از اپلیکیشن iRobot تنظیمات لازم را انجام دهید تا فرمان تی کشیدن و گردگیری را به شکل خودکار به Braava Jet m6 بدهد.

اگرچه Braava Jet m6 با محصول سال گذشته، یعنی Roomba i7+ هم قابل استفاده است اما اگر آن را با دستگاه جاروبرقی سال جدید استفاده کنید عملکرد بهتری خواهد داشت.  iRobot مدعیست که Roomba s9+ در نظافت قسمت های حاشیه دار و گوشه خانه بسیار بهتر است زیرا برس هایی در آن تعبیه شده اند که می توانند گردو غبار کنج های خانه را پاک کنند. iRobot می گوید که Rooma s9+ چهل برابر قدرت مکش بیشتری در مقایسه با مدل قبلی دارد و قادر به دام انداختن کپک و مواد آلرژی زاست.

Rooma s9+ سطح عملکردی مشابهی با مدل سال قبل را داراست و می تواند نقشه خانه شما را در حافظه خود جای بدهد، به این شکل می توانید محلی که نیاز به نظافت دارد را به او بگویید. Braava Jet m6 هم مانند Roomba s9+ قابلیت نقشه کشی و ترسیم هوشمند را دارد. می توانید پدهای خشک یا مرطوبی را به این ربات ها وصل کنید تا اثربخشی نظافت را بیشتر کنید. جهت مشاهده خبرهای بیشتر به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مر اجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال