ظهور حضور ربات ها در خیابان های کالیفرنیای امریکا

آمازون رسما ربات های پیک خود با نام Scout را راهی خیابان های کالیفرنیای جنوبی کرد. این ربات برای حمل بسته ها از نقاط توزیع شهر به مشتریان آمازون پرایم و بی نیاز شدن از خودروها در ارسال بسته ها طراحی شده است.پیشتر، آمازون ربات های پیک خود را در واشنگتن آزمایش کرده بود و […]

آمازون رسما ربات های پیک خود با نام Scout را راهی خیابان های کالیفرنیای جنوبی کرد. این ربات برای حمل بسته ها از نقاط توزیع شهر به مشتریان آمازون پرایم و بی نیاز شدن از خودروها در ارسال بسته ها طراحی شده است.پیشتر، آمازون ربات های پیک خود را در واشنگتن آزمایش کرده بود و این اولین آزمایش در کالیفرنیا است. ربات ها که در منطقه ایروین قرار دارند، در طول ساعات کاری روز فعالیت خواهند کرد. اگرچه آن ها اتوماتیک هستند اما افرادی با آن ها همراه خواهند بود تا اطمینان از خراب نشدن کار وجود داشته باشد. شرکت های دیگری از قبیل  Starship Technologies نیز در این حوزه فعال هستند.

شرکتی به نام  Refraction AI ربات پیک ارزان قیمتی به نام REV-1 را تولید کرده است که قابلیت کار بر روی مسیرهای مخصوص دوچرخه  و جاده های ماشین رو را دارد. با کم کردن تعداد خودروها در خیابان ها و استفاده از ربات ها برای انجام شاهد مزیت هایی برای محیط زیست و سلامت خواهیم بود و همانطور که شرکت هایی مانند اوبر و Bird اثبات کرده اند، گاهی شهرها به میزان زیادی پذیرای فناوری های هر چه بیشتر هستند. جهت مطالعه دیگر اخبار به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال